اگر سطح کراتینین من پایین 8.6-5.4 بعد از دیالیز، بدین معنی است که بیماری من ویرجینیا از Bien؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر سطح کراتینین من پایین 8.6-5.4 بعد از دیالیز، بدین معنی است که بیماری من ویرجینیا از Bien؟

اگر سطح کراتینین من پایین 8.6-5.4 بعد از دیالیز، بدین معنی است که بیماری من ویرجینیا از Bien؟ سطح کراتینین من قطره 8.6-5.4 پس از دیالیز، به این معنی که بیماری من به خوبی می گذرد؟ دیالیز به عنوان یکی از درمان های رایج از نارسایی کلیه، می توانید سطح کراتینین بالا با دانلود سموم خون اضافی را کاهش دهد. اما ما نمی توانیم بگوییم که این بیماری به خوبی می گذرد و یا نه تنها بسته به سطح کراتینین، به دلیل سطح کراتینین ممکن است دوباره بالا پس از قطع دیالیز می رود.

چگونه می توانید ما می دانیم که بیماری به خوبی می گذرد یا نه؟

همانطور که در بالا ذکر شد، ما نمی توانیم بگوییم که این بیماری به خوبی می گذرد و یا نه تنها در سطح کراتینین بستگی دارد. شاخص مهم دیگر GFR است، که حساس تر از کراتینین.

می دانم سطح کراتینین می تواند توسط عوامل بسیاری تحت تاثیر قرار، اما سطح GFR ممکن است عملکرد کلیه باشد به طور مستقیم، زیرا آن را در اندازه گیری عملکرد کلیه دقیق تر است. بنابراین اگر سطح خود را از GFR از بهبود که به معنی بیماری خود را به خوبی می گذرد.

همانطور که در بالا ذکر شد، دیالیز می تواند کلیه های آسیب دیده را تعمیر نیست، چرا که یک بار بیماران توقف مصرف آن، نشانه هایی مانند سطح کراتینین بالا ناشی از اختلال کلیوی دوباره ظاهر خواهد شد. اگر شما می خواهید برای کاهش سطح خود را از کراتینین به طور دائم و معکوس بیماری کلیه، شما را به برخی درمان های جایگزین.

اگر شما هر گونه کمک نیاز در کاهش سطح بالای کراتینین یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا آنلاین دکتر ما مشورت یا WhatsApp: +8615732170898، همه را می ayduarle با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: