می تواند کمک به کاهش خیار خون بالا سطح نیتروژن اوره
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نیتروژن اوره سطح بالابوته خیار بزرگ است، زیرا حاوی مقدار زیادی از سطح nutriciones.Alto از نیتروژن اوره خون (BUN) به معنای مواد زائد اضافی در بدن تجمع، در حالی که خیار دارای اثر سم زدایی کارخانه body.This است که توانایی به منظور کاهش سطح اوره؟

خوشبختانه، پاسخ این است که در واقع می تواند sí.Pepino کنترل سطح BUN بالا اثرات زیر کمک کند.

اول این است که خیار می تواند افزایش تولید ادرار کمک کند. کلیه اندام های دفعی که مسئول از بین بردن محصولات و سموم زائد از cuerpo.Sin اما وقتی کلیه ها آسیب می بینند، آنها قادر به تولید urine.This به اندازه کافی این مورد هستند، خیار می تواند به کلیه ها را تحریک را بیشتر ادرار، به منظور آوردن بیشتر از اوره.

دوم این است که خیار حاوی ویتامین C غنی است، که یک ویتامین آنتی اکسیدانت C común.La می تواند بافت کلیه باقی مانده عامل محافظت می کند. هنگامی که سطح عملکرد کلیه متوقف می شود کاهش، کلیه ها می تواند به طور معمول کار ادامه خواهد داد.

دومی اثر کاهش قند خون در pepino.Hasta در حال حاضر است، دیابت علت اصلی بیماری مزمن کلیوی، به ویژه بیماری های کلیوی است etapa.En پایان این مورد، کنترل قند خون کمک می کند کاهش سطح بالایی از BUN.

در حال حاضر، ما می دانیم خیار گیاهی خوب برای کمک به کاهش بالا urea.Sin نیتروژن خون است اما اگر بیماران ادرار به اندازه کافی ندارند و یا سطح پتاسیم بالاتر از حد طبیعی است، شما باید با توجه به پرداخت مقدار consumo.De در غیر این صورت، خیار ممکن است برخی از عوارض جانبی است.

اگر سطح BUN خود را بالاتر از حد طبیعی است، شما می توانید سعی کنید اضافه کردن خیار به dieta.Para طرح خود را تعیین میزان خیار را می توان یک بار خورده و یا هر روز، می تواند دکتر آنلاین بگویید بیشتر در مورد بنابراین وضعیت او enfermedad.Por، او می تواند به شما به طور مستقیم پاسخ بگوید.





:: برچسب‌ها: CKD خوردن خیار سطح نیتروژن اوره بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 1597
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: