لازم است برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی با سطح کراتینین 2.7 به درمان در حال حاضر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

لازم است برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی با سطح کراتینین 2.7 به درمان در حال حاضر

لازم است برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی با سطح کراتینین 2.7 این است که یک بیمار AhoraSoy درمان بیماری های کلیوی، دکتر گفت که سطح کراتینین من افزایش به 2.7 و من توصیه به درمان در حال حاضر. اما من هیچ نشانه ای قابل توجه، بنابراین من خودداری کرد. من تعجب می کنم آیا لازم است برای من به درمان در حال حاضر؟

به فرانک، دکتر شما درست است، شما باید درمان را، اگر چه شما علائم زیادی ندارد.

چرا بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی با سطح کراتینین 2.7 و بدون علائم بنابراین باید هم درمان را؟

در درمانگاه، سطح کراتینین 2.7 متعلق به بیماری های کلیوی مرحله 3 است، که یک بیماری کلیوی مرحله حیاتی است. در این مرحله شما ممکن است هر علائم مشکل فیزیکی نداشته باشند، در حالی که شما گاهی اوقات ممکن است علائم درد، خستگی یا ضعف تماس داشته باشد. پیشرفت این بیماری در مرحله اولیه بسیار کند است، آن را بی معنی خواهد بود، احتمالا برای یک مدت طولانی، اما فقط دوست پمپ exsiting در بدن شما است که در هر زمان منفجر شود، چرا که کلیه آنها آسیب دیده اند، هنگامی که شما از سرماخوردگی شدید یا عفونت، بیماری به سرعت به نارسایی کلیوی پیشرفت خواهد کرد (به معنای مرحله دیالیز). شما می توانید این مورد را به عنوان یک شکاف در دیوار ظاهر شد، هر چند آن هنوز در دسترس است، اما اگر شما از بحران تعمیر نیست، می تواند در هر زمان سقوط. بنابراین بهتر است درمان به موقع است.

چه درمانی برای بیمار مبتلا به بیماری کلیوی سطح کراتینین 2.7 است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک گزینه بهتر برای بیماران با سطح کراتینین 2.7 است. این درمان به عنوان یکی از نوآوری های طب سنتی گیاه چینی، بیماری کلیوی می تواند با خیال راحت و کارآمد درمان می شود. با کمک این درمان، بیماران با سطح کراتینین 2.7 بیماری کلیوی ممکن است این فرصت را به بازگشت به زندگی عادی، حداقل به یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز یا پیوند کلیه است.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل ارسال کنید و یا ترک پیام enfermedad-renal@hotmail.com پایین، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا مشورت در WhatsApp: + 8615732170898، ما می توانیم شما را با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: