چگونه طب سنتی چینی این نسخهها کار میکند به منظور بالا بردن سطح GFR 13
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه طب سنتی چینی این نسخهها کار میکند به منظور بالا بردن سطح GFR 13

چگونه طب سنتی چینی این نسخهها کار میکند به منظور بالا بردن سطح GFR 13Soy یک بیمار از نارسایی کلیه و میزان فیلتراسیون گلومرولی من (GFR) 13. است پزشکان توصیه من مصرف دیالیز. اما من واقعا نمی خواهید به شروع دیالیز. من از وب سایت بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، نوشتن داروهای سنتی چینی می تواند GFR کم بالا بردن و کمک به بیماران جلوگیری از دیالیز.

چگونه TCM افزایش سطح GFR 13؟

اول، شما باید مطمئن شوید که چه باعث می شود شما GFR خود را کاهش دهد. گلومرول ها فیلتر در کلیه و خون می تواند در شرایط مناسب نشت. گلومرول تشکیل سلول های عملکردی کلیه. هنگامی که برخی از سلول های کلیه آسیب دیده است، نقص کلیه است. به عنوان یک نتیجه، خون کمتری توسط کلیه ها فیلتر، باعث GFR کم است.

در مرحله دوم، چگونه داروهای چینی می کند افزایش GFR پایین است؟

داروهای چینی در نظر گرفته شده برای حفاظت از سلول های سالم کلیه و بازگرداندن سلول های کلیه زخمی شدند. در بیمارستان ما، درمان طب چینی شامل تعدادی از درمان طب چینی به عنوان طب میکرو چینی Osmotherapy، حمام دارویی، مخلوط مای کانگ، طب سوزنی و طب چینی دهان و دندان، و غیره بر اساس وضعیت بیماری خود، درمان های مختلف از طب چینی استفاده می شود برای افزایش GFR. در اینجا من به شما دو نمونه را:

1. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نوآوری از طب سنتی چینی (TCM) است. این نرم افزار خارجی است و بیماران فقط نیاز به دراز کشیدن روی تخت به این درمان. داروهای چینی میکرونیزه و سپس قرار دادن دو بازار دارویی. با دستگاه از مایع نافذ موثر و اسمز، مواد تشکیل دهنده فعال در بافت مستقیم کلیه خیس و به اثر سرعت. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به توابع گسترش عروق خونی، جلوگیری از التهاب و انعقاد، ماتریکس خارج سلولی، فراهم آوردن مواد مغذی و ظرفیت فعال شدن خود شفا از سلول های کلیه زخمی شدند. بنابراین، جریان خون بیشتر به کلیه ها و کلیه ها می تواند خود را در این فضای خوب تعمیر. به تدریج سلول های کلیه آسیب دیده می توانید تعمیر و بهبود عملکرد کلیه به طور موثر. سطح GFR خود به خود افزایش می یابد.

2. حمام گیاهان دارویی

حمام گیاهان دارویی می توانید منافذ پوست باز و مواد تشکیل دهنده از داروهای چینی به اندام های داخلی و بافت به طور مستقیم آمده. حمام درمانی کمک می کند تا بهبود گردش خون، دفع مواد زائد و بهبود سیستم ایمنی بدن خود را. این چاره دیگری برای کلیه خود را التیام بخشد، تا حدی است.

طب چینی thenthe تابع های مختلف متفاوت است. آنها خوبی برای افزایش GFR می باشد. با این حال اگر شما می خواهید برای رسیدن به حداکثر اثر درمانی، شما باید برخی از درمان های طب چینی هم ترکیب کنید. هر گونه سوال، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا مشورت آنلاین دکتر ما یا WhatsApp: +8615732170898، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: