چگونه برای کاهش کراتینین 183 در بیماری کلیوی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای کاهش کراتینین 183 در بیماری کلیوی

چگونه برای کاهش کراتینین RenalEn 183 در بیماری بالینی، کراتینین 183 بدان معنی است که کلیه حال حاضر آسیب دیده .این می گویند، سطح بالای کراتینین به وسیله صدمه به کلیه ایجاد می شود، چرا که اگر ما می خواهیم به منظور کاهش سطح کراتینین، ما باید تعمیر صدمه به کلیه ها است.

چه کراتینین 183؟

آنها عملکرد کلیه جبرانی قوی، تنها در صورتی عملکرد کلیه کمتر از 50٪، سطح کراتینین شروع به افزایش است. بنابراین بسیاری از وضعیت یک بار سطح کراتینین بالاتر از سطح نرمال (0.5-1.3 mg / dl بود)، به معنای کلیه تا حدی آسیب دیده است، اما این است که همیشه نمی همان، چرا که عواملی مانند سرما، تب، رژیم غذایی می توانید تمام سطوح آن تاثیر می گذارد.

در مانع بالینی سطح فاکتورهای غیر پاتولوژیک، کراتینین از 183 بدان معنی است که بیماری در مرحله 2، تقریبا مرحله 3 (بیشتر از 2.0) است. در این مرحله، کلیه آسیب دیده است و هنوز هم عملکرد کلیه باقی مانده نرم بیش از 60٪ می تواند به طور معمول کار وجود دارد، آن را می توان با درمان به موقع معکوس شود.

چگونه برای کاهش کراتینین 183؟

در اینجا توصیه می کنم بیماران میکرو چینی Osmotherapy پزشکی که در این وضعیت هستند. این درمان می تواند سطح کراتینین بالا و بهبود عملکرد کلیه. انواع بسیاری از گیاهان در این درمان، در طول درمان، پزشک مسئول گیاهان مختلف با توجه به وضعیت بیمار وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام را ترک کنید، شما همچنین می توانید مشورت با دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp: + 8615732170898، هر کس می تواند با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: