سطح کراتینین بالا و سپس دیالیز برگزار روشهای کاهش آن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح کراتینین بالا و سپس دیالیز برگزار روشهای کاهش آن

سطح کراتینین بالا پس از آن برگزار ReducirlaLa دیالیز دیالیز چگونه به عنوان یک درمان معمول نارسایی کلیوی، هیچ تأثیری آشکار و سریع در کاهش سطوح بالای کراتینین، اما گاهی اوقات سطح کراتینین بالا باقی می ماند هنوز هم پس از دیالیز، آیا می دانید چرا؟

چرا سطح کراتینین پس از دیالیز بالا باقی می ماند؟

دو دلیل اصلی سطح کراتینین بالا پس از دیالیز وجود دارد. اولین دیالیز ناکافی است، که بدان معنی است که دیالیز می کند کراتینین را از خون بردارد به طور موثر. این احتمال وجود دارد به علت برخی از عوارض تهدید کننده زندگی ناکافی دیالیز طولانی مدت.

دوم این است که سطح کراتینین بیمار پس از دیالیز افزایش می یابد. دیالیز یک درمان جایگزینی کلیه به جای تعمیر کلیه های آسیب دیده است، بنابراین شما می تواند به بیماران تنها ارشد کراتینین کراتینین سرم به راحتی و به طور موقت تا بین فواصل دیالیز پایین تر است. به سطح کراتینین بالا پایین و نگه داشتن پایدار برای یک مدت طولانی، بهبود تعمیر کلیه آسیب دیده و عملکرد کلیه است که باید.

چگونه برای کاهش کراتینین بالا بدون دیالیز؟

همانطور که در بالا ذکر شد، اگر مردم می خواهند به منظور کاهش سطح کراتینین موثر، آنها نیاز به تعمیر کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از ترکیب کاملی از طب سنتی گیاه چینی و طب غربی، می تواند کمک به افراد برای رسیدن به این هدف است.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام را ترک کنید، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت: + 8615732170898، هر کس می تواند با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: