دیالیز برای بهبود عملکرد کلیه مفید است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز برای بهبود عملکرد کلیه مفید است

دیالیز، برای بهبود عملکرد RenalPara فرانک مفید است، دیالیز می تواند هر چیزی به بهبود عملکرد کلیه است. به عنوان یک درمان معمول برای نارسایی کلیه، دیالیز ممکن است بخش هایی از سموم و مایعات از بدن حذف کنید، اما می توانید از کلیه ها از آسیب بیشتر محافظت و یا ترمیم بافت کلیه آسیب دیده نیست، دلیل آن است که برای بهبود عملکرد کلیه مفید نیست.

چه درمانی می تواند جایگزین دیالیز به بهبود عملکرد کلیه.

به صداقت، برای بیمارانی که که دیالیز نمی برای یک مدت طولانی بوده است، آنها ممکن است این فرصت را به خلاص شدن از شر با در نظر گرفتن درمان مناسب در زمان داشته باشد.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از گیاهان دارویی پزشکی چینی سنتی، که می تواند به بیماران کمک گرفتن از شکست دیالیز کلیوی با بهبود عملکرد کلیه خلاص شوید. با کمک این درمان، بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز زندگی می کنند. اگر بیماران خوش شانس هستند و می توانند این درمان در مراحل اولیه بیماری کلیوی را، ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز، حتی مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

با درمان موثر در زمان، عملکرد کلیه در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند به تدریج بهبود یافته است، پس از آن شما می توانید یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند اگر می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه خود را و یا می خواهید برای درمان عملکرد کلیوی بدون دیالیز، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 یا به طور مستقیم ترک پیام، همه را می با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: