دیالیز تنها درمان به زندگی طولانی تر برای کلیه بیمار نارسایی است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز تنها درمان به زندگی طولانی تر برای کلیه بیمار نارسایی است

دیالیز تنها درمان برای طولانی تر بیمار نارسایی زندگی RenalEn عمومی است، یک بار کلیه اشتباه است، عمل خواهد کرد خود را به تدریج کاهش می یابد. پس از آن، دیالیز در خواست می شود برای کمک به کلیه ها به کار. برخی از افراد گفت که درمان دیالیز تنها زندگی طولانی تر برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، این است که درست است؟

چرا عملکرد کلیه کار متوقف می شود؟

از آنجا که از سلول های کلیه آنها شرایط هیپوکسیک ایسکمیک هستند و می توانند توابع مربوطه خود را، که منجر به بسیاری از مواد مضر که می سازد تا در خون بیمار انجام نمی شود. با سموم بسیاری در خون بیمار، نه فقط کلیه خود را، اما همچنین به ارگان های دیگر خود را در آن به تدریج آسیب دیده خواهد شد.

آیا دیالیز تنها یک درمان به زندگی طولانی تر برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه است؟

به فرانک، بیشتر بیماران می توانند از آن با کمک درمان مناسب خلاص شوید. بخصوص برای بیماران با تولید ادرار طبیعی است هیچ علامت آشکاری و جدی در بدن و.

به طور کلی، بیماران به دیالیز دیگر، عملکرد کلیوی کمتر خواهد بود بیشتر است. و بیمار نارسایی کلیه، اگر در حال انجام دیالیز در حال حاضر، شما می خواهم سعی کنید از آن را در زمان خلاص شوید.

چه درمان می تواند کمک به بیماران نارسایی کلیه به از شر دیالیز؟

همانطور که برای درمان، من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه به شما. این نوع از نوآوری گیاهان سنتی طب چینی است. با کمک از این درمان، بیمارانی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند ممکن است این فرصت را به یک زندگی بهتر و بدون دیالیز داشته باشد. برای بیمارانی که دیالیز گرفته اند که آنها هنوز هم ممکن است فرصتی برای شدن از آن به عنوان عملکرد کلیه را بهبود خود را از شر داشته باشد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا در WhatsApp دکتر ما در خط مشورت: +8615732170898، ما به شما کمک خواهد کرد که با همه چیز امکان پذیر است.





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: