چرا کلیه نارسایی عرق چون شب
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

خوردنتعدادی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی عرق شبانه شکایت، چه کیفیت خواب شما را تحت تاثیر قرار تا حد زیادی آغاز medida.El از عرق کردن در شب می تواند بسیاری از اختلالات زمینه ای بیماران مبتلا به نارسایی renal.A از این نقطه آشکار، جستجو برای علل عرق شبانه می تواند بیماران منجر به مدیریت موثر اختلالات زمینه ای.

به طور کلی، چهار شرط می تواند در تعریق شبانه می شود. اگر شما این علائم، شناسایی علل مشکل شما.

1.Deficiencia کلیه یین

از منظر طب سنتی چینی (TCM)، تعریق شبانه، یک پیوند نزدیک با کمبود یین riñón.Es می گویند هنگامی که جریان خون کمتر به کلیه، کمبود آتش در بدن رخ می دهد و می شود کمبود چی دفاع Yin.Por شب گذشته عرق اتفاق می افتد. به طور خلاصه، این علائم بیشتر احتمال دارد که در سطح پایین عملکرد کلیوی ایجاد می شود.

2. اثر برخی از داروهای ثانویه

در ESRD، بیماران را به بسیاری از داروها به کنترل بیماری شان، در حالی که برخی از داروها به عنوان مثال شب sudor.Por منجر شود، داروهای ضد افسردگی، داروهایی که ممکن است قند خون نیز پایین تر است، و نه آسپرین، و غیره، همه می توانند این عوارض جانبی می شود.

3.Infecciones

همانطور که بیشتر و بیشتر سپرده مواد زائد موجود در بدن، سیستم ایمنی بدن از بیماران می توانند anormal.Luego، باکتری ها ممکن است از این فرصت برای حمله به بدن، منجر به infecciones.En این مورد، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ممکن است به راحتی از تعریق شبانه رنج می برند.

هورمونی 4.Trastornos

اختلالات هورمونی مانند پرکاری تیروئید عوارض شایع نارسایی کلیه، در حالی که عرق شبانه می تواند نشانه ای از این مشکلات.

به طور خلاصه

در حال حاضر، ما شناخته شده چه چیزی باعث تعریق شبانه برای بیماران مبتلا به نارسایی renal.Si می خواهید برای دریافت به طور موثر از شر این علائم، شما باید اول به علت زمینه ای را پیدا کرده و پس از آن را درمان eficaces.Si علت یافت نشد و یا درمان موثر پذیرفته شده است، شما می توانید یک دکتر آنلاین سوالات خود را در فرم زیر ترک مشورت و یا.





:: برچسب‌ها: CKD خوردن خیار سطح نیتروژن اوره بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 728
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: