توجه بیشتر به هیپوگلیسمی در نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

توجه بیشتر به هیپوگلیسمی در نفروپاتی دیابتی

نفروپاتی دیابتی یک بیماری ثانویه ناشی از دیابت در دراز مدت است. با توجه به اختلالات سوخت و ساز پیچیده آن، آن را یک بیماری مقاوم به درمان برای کنترل و تسکین یا درمان کلیه بیماران آسیب دیده است. در اینجا مقاله با هدف ارائه جزئیات بیشتر در مورد نفروپاتی دیابتی، به امید این می تواند به شما کمک کند اطلاعات بیشتر در مورد بیماری کلیه و مراقبت بهتر از خود. هر گونه سؤال، لطفا با DOCTOR ONLINE برای دریافت اطلاعات بیشتر به طور مستقیم و به سرعت به صورت رایگان.

هیپوگلیسمی، یعنی قند خون، برای تلفن های موبایل بعید است در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی اتفاق می افتد. قند خون بالا عامل اساسی باعث آسیب کلیوی است. خون مویرگی سیستمیک بیماران خواهد شد آسیب دیده و آسیب دیده بد، منجر به بسیاری از علائم جدی است. در واقع، دیابت میزان ناتوانی بالا. سیستم های سیستمیک متعدد بیماران و اندام می شود به شدت آسیب دیده خواهد شد، مانند چشم، پا، مغز، قلب و غیره.

دیرینه خسارت قند خون بالا کلیه بیماران، منجر به بسیاری از مشکلات جدی است. در واقع، بسیاری از بیماران مبتلا به دیابت اغلب با فشار خون بالا تشخیص داده میشود. علاوه بر این، با توجه به آسیب کلیوی، فشار خون بالا بیماران بدتر خواهد شد باشد. تجمع حجم خون از آب، سم، ضایعات و افزایش متابولیت بیماران بیش از حد، تشدید وضعیت بیماری خود را.

اگر بیماران درمان موثر برای کنترل و تسکین درمان را ندارد، وضعیت، بیماری آنها را بدتر خواهد بود. محدود کردن سطح بالایی از قند خون و فشار خون وضعیت، بیماری بیماران سودمند است. علاوه بر این، دیالیز و برخی از عوامل hypolycemic می تواند بیماران را کنترل و از بین بردن قند خون خود را بالا کمک کند. در fact6، سطح بالایی از قند خون به حالت عادی است. و یک بار بیماران قند خون را افزایش می دهد، برخی از نشانه های آشکار است که می تواند بیماران از اختلال خود را به یاد وجود دارد. اما قند خون تهدید کننده زندگی است. این آسان به مردم را بی هوش و می میرند بدون هیچ گونه هشدار است.

بنابراین اگر شما با نفروپاتی دیابتی تشخیص داده شده، توجه بیشتر به فشار خون و قند خون که بسیار مهم است به اثر زندگی خود را پرداخت. هر گونه سوال لطفا ترک پیغام در زیر و یا ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com با شرایط بیماری خود را دقیق، ما خوشحالیم که شما را راهنمایی حرفه ای تر در اسرع وقت به صورت رایگان ارائه دهد.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی نفروپاتی دیابتی زندگی سالم ,
:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: