رویای واقعیت تبدیل شده است: یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه آفریقا اجتناب از کلیه دوم موفقیت Trsnapls
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

رویای واقعیت تبدیل شده است: یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه آفریقا اجتناب از کلیه دوم موفقیت Trsnaplsnte

رویای واقعیت تبدیل شده است: یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه آفریقا اجتناب از کلیه Trsnaplsnte دوم با ExitoNombre: زکریا

جنسیت: مرد

سن: 16 سال

کشور: آفریقای

تشخیص: نارسایی کلیه

کلمه بیمار:

زکریا از آفریقا و 16 سال که تمام بدن hinchacho است به مدت دو سال بدون تشخیص دقیق، با دکتر خود در او داده شد و هیچ درمان موثری .Two سال بعد، وضعیت او بدتر بود و پدرش پیوند کلیه آن است. با این حال، وضعیت خود پس از یک سال بدتر شده است.

کراتینین سرم او بالا می رود به 325umol / L است و او دوباره در بیمارستان بستری. با این حال، شرایط خود را به خوبی کنترل نمی شود. سطح بالا در آن از 450 umol / L کراتینین شما به دکتر خود را به پیوند کلیه دوم است. چه خبر بد برای او!

او باور ندارد که پیوند کلیه بهترین درمان برای نارسایی کلیه، پس از آن رد پیوند کلیه در این زمان است. پدر و مادر و خانواده اش شروع به برای درمان بهتر برای آن نگاه کنید. گاهی اوقات پسر عموی خود را SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری های ما پیدا شده است و ساخته شده با پزشکان ما. به زودی با همکاری هر دو حزب، زکریا می آید را به بیمارستان ما برای درمان همراه با پدر و مادر خود.

هنگامی که او در بیمارستان بستری شده بود، او نمی تواند راه برود و نشسته در صندلی چرخدار. ادرار حجم کننده مو 300ml تنها. است یک توده بزرگ در معده، که است که تجمع سموم و یبوست وجود دارد. علاوه بر این، زکریا همچنین دارای یک افیوژن پلور و پریکارد شدید. او مبتلا به نارسایی کلیه بعد از پیوند کلیه تشخیص داده میشود.

تنها پس از هفت روز از طب میکرو چینی Osmotherapy، تورم از بین می رود و نشت از بین می رود. حجم ادرار است تا 1800 میلی لیتر افزایش یافته است. پس از یک ماه از درمان، او احساس بسیار راحت به علت از بین رفتن سایر علائم مانند تهوع، استفراغ، خستگی و خارش، و غیره شما می توانید به خودی خود به راه رفتن. مهمتر از آن، نیازی به پیوند کلیه عملکرد بهبود یافته کلیه است.

پیوند کلیه تنها درمان برای نارسایی کلیه است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، حمام درمانی، مخلوط مای کانگ، و فتیلهگذاری درمان دارویی سوپ و غیره در بیمارستان ما می تواند به جلوگیری موفقیت پیوند کلیه کمک می کند. همه به کمک +8615732170898 می توانید: اگر شما می خواهید برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد درمانهای ما طب طبیعی از چین، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا پیدا کردن دکتر ما آنلاین یا WhatsApp با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: