سندرم نفروتیک بیمار اجتناب از دیالیز و پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سندرم نفروتیک بیمار اجتناب از دیالیز و پیوند کلیه

اجتناب از سندرم نفروتیک دیالیز و پیوند کلیه بیمار NefróticoSíndrome بیماری کلیه سفارش با تعدادی از علائم جدی است، مقدار زیادی از پروتئین در ادرار، تورم، پروتئین خون و کلسترول بالا. اگر این نشانه ها می تواند به خوبی کنترل نمی شود، بیماران ممکن است تبدیل به بیماری کلیوی مرحله نهایی (ESRD) در نهایت پس از آن را به دیالیز یا پیوند کلیه پیوند به طولانی طول عمر خود را. پس چگونه پیوند دیالیز و کلیه اجتناب از شما برای paciene سندرم نفروتیک؟

هنگامی که بیماران دچار سندرم نفروتیک در بیماری کلیوی مرحله نهایی، کلیه های شما شکست خورده اند، و آنها ممکن است به خوبی کار نمی کند. دیالیز می تواند کلیه جایگزین برای حذف سموم و مواد زائد به کلیه ها، که می تواند برخی از علایم شدید از قبیل تهوع، استفراغ، خارش پوست، فشار خون بالا، کاهش و غیره اما دیالیز می تواند عملکرد کلیه و دیالیز طولانی مدت را بازیابی خواهد شد برخی از عوارض جانبی جدی به بیماران شود. پیوند کلیه برای درمان بیماران مبتلا به ESRD است، اما آن را سخت به یک اهدا کننده مناسب و بیماران نیاز به مواد مخدر برای زندگی پس از در نظر گرفتن پیوند.

پس چگونه دیالیز و پیوند کلیه بیمار سندرم نفروتیک اجتناب کنید؟

در اینجا ما نشان می دهد طب چینی برای درمان سندرم نفروتیک در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang. متکی در طب سنتی چینی (TCM)، تیم ما از کارشناسان درمان سیستمیک در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، که چهار یکی Tratamiento.Incluye چهار درمان های اصلی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان خوراکی طب چینی ساخته شده است، پا حمام درمانی، مخلوط Maikang، این درمان ها در مورد بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک خود را بر اساس.

در اینجا توابع آن طول می کشد چهار درمان برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک می باشد.

1. رگ های خونی گشاد و بهبود گردش خون، از بین بردن سموم و مواد زائد و تصفیه خون می شود.

2.Regular سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از عفونت و یا التهاب در کلیه.

3. افزایش حجم خون در کلیه ها و آوردن مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه ها.

4. تحریک سلول های ذاتی کلیه و تعمیر بافت کلیه آسیب دیده.

از طریق یک درمان سیستمیک، که می تواند آسیب دیده را ترمیم بافت کلیه کمک و بهبود عملکرد کلیه است. سپس آن را می تواند به بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک کمک به جلوگیری از دیالیز پیوند کلیه شدند. برای اطلاعات بیشتر از درمان به درمان سندرم نفروتیک در بیمارستان ما، شما می توانید یک پیام را ترک و یا شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال، شما همچنین می توانید لیز دکتر ما یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، ما شما را با همه چیز کمک خواهد کرد.

برچسب: میکرو چینی پزشکی osmoterapiaSíndrome nefróticoel tratamientola diálisisel renalla پیوند ETAP





:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: