طب چینی می تواند عملکرد کلیه در PKD بهبود
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب چینی می تواند عملکرد کلیه در PKD بهبود

طب چینی می تواند عملکرد کلیه در PKDLa بیماری کلیه پلی کیستیک است که PKD بیماری کلیوی ژنتیکی است را بهبود بخشد، کیست های کلیوی همچنان به رشد و باعث آسیب به بافت کلیه با گذشت هر روز. هنگامی که بافت کلیه آسیب دیده است، از آن خواهد شد عملکرد کلیه را رد کرد. بنابراین آیا داروهایی که می تواند عملکرد کلیه در PKD بهبود وجود دارد؟

برای بهبود عملکرد کلیه در PKD، شما باید درمان را به منظور کاهش حجم کیست های کلیوی و کاهش آسیب کلیوی. درمان است که به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، در طب سنتی چینی (TCM) است.

از چه داروهایی استفاده می شود آن را در وضعیت بیماری خود بستگی دارد. شرایط مختلف نیاز به داروهای متفاوت دارند. بدون دانستن شرایط خاص خود را، من می توانم شما را به نام دارو در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است. شما فقط می دانم که این یک درمان طبیعی طب چینی است. و شما می توانید مدارک پزشکی خود را به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال کنید. پس از تجزیه و تحلیل وضعیت او، کارشناسان ما شما را به نام دقیق این دارو در طرح درمان خود را بگویید.

چگونه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بهبود عملکرد کلیه در PKD؟

از طریق بهبود نفوذپذیری دیواره کیست، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، کاهش فعالیت سلول های پوشش به ترشح مایع کیستیک و تغییر فشار داخلی و خارجی دیواره کیست، مایع کیستیک است جذب و در نهایت از بدن تخلیه با ادرار. علاوه بر این، برخی از داروهای چینی می تواند التهاب و انعقاد جلوگیری از، از بین بردن ایسکمی کلیوی و وضعیت کمبود اکسیژن در کلیه ها، تامین مواد مغذی به بافت کلیه آسیب دیده و ترویج تکثیر DNA از سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده است. به این ترتیب، بافت کلیه مجروح می توانید به تدریج تعمیر و عملکرد کلیه نیز ممکن است بازیافت شود.

علاوه بر طب میکرو چینی Osmotherapy، همچنین برخی از درمان های حمایتی مانند حمام درمانی، حمام پا، مخلوط مای کانگ، درمان پزشکی و بخار چینی خوراکی، و غیره وجود دارد برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا پیام زیر را ترک و یا آنلاین دکتر ما یا WhatsApp مشورت: 8615732170898. ما در اسرع وقت پاسخ خواهد داد





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: