سطح کراتینین افزایش می دهد به 7.6 روش آن را کاهش وجود دارد؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح کراتینین افزایش می دهد به 7.6 روش آن را کاهش وجود دارد؟

سطح کراتینین افزایش می دهد به 7.6 وجود دارد روش را دانلود کنید؟ همانطور که همه ما می دانیم، سطح کراتینین سرم بالا است، به عنوان نشانه خطرناک برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، که به معنی کلیه در نظر گرفته به شدت آسیب دیده عملکرد کلیه بسیار کم است. پس از آن سطح کراتینین بالا می رود به 7.6. یک روش برای کاهش آن وجود دارد؟

7.6 سطح کراتینین بالاتر از سطح نرمال (مرد 53-106 umol / L، زن 44-97 umol / L)، به این معنی که کلیه ها به شدت آسیب دیده است. در مورد بیماران، دکتر دیالیز مطرح است که سریع ترین راه برای کاهش کراتینین بالا. با این حال، پس از دیالیز شما نمی بازگرداندن آسیب به کلیه ها و می تواند آسیب بیشتری به کلیه ها شود. بنابراین، به عنوان یک docotr، ما نمی دید که بیماران مبتلا به درد حد رنج می برند دیالیز. در بیمارستان ما، ما با استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای کاهش سطح کراتینین بالا 7.6 است که طبیعی تر و می تواند عوارض جانبی ایجاد نمی کند.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان برجسته ترین در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، که یک درمان خارجی و بر اساس گیاهان سنتی، استفاده شده است برای کمک به کاهش سطح بالای کراتینین در ریشه است. این درمان فرد است، و داروهای مورد استفاده در Osmotherapy پزشکی در مورد خود شما بستگی دارد.

چگونه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy کمک به کاهش سطح بالای کراتینین 7.6

همانطور که می دانیم، سطح بالای کراتینین است آسیب کلیه شدید و عملکرد کلیه به طور عمده ناشی از کم، بنابراین ما باید به درمان برای ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است از توابع گشاد رگ های خونی و بهبود گردش خون، از بین بردن سموم و مواد زائد و افزایش حجم خون در کلیه ها، سپس آن را می تواند تغذیه و اکسیژن را به ارمغان می آورد کلیه ها، که می تواند بافت کلیه آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است.

برای اطلاعات بیشتر از روش های درمانی چینی در بیمارستان ما، شما می توانید یک پیام را ترک، و یا شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت آنلاین دکتر ما یا WhatsApp: +8615732170898، ما بیشتر خواهد شد کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: