سندرم نفروتیک: درمان منظم از طب سنتی چینی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سندرم نفروتیک: درمان منظم از طب سنتی چینی

سندرم نفروتیک: درمان منظم از استروئیدها طب چینی TradicionalLos شایع است برای داروهای سندرم نفروتیک می تواند علایم به سرعت کنترل، اما نه به طور دائم، درمان منظم طب چینی می تواند به طور دائم درمان سندرم نفروتیک.

A 3 ساله است سندرم نفروتیک راجعه است. برای درمان رادیکال، پدر و مادر او را به پزشکان بیمارستان بیماری شیجیاژوانگ Riñon.Nuestros ما به یک روش سیستماتیک برای طب چینی برای او.

داروهای سنتی چینی در نظر گرفته شده برای از بین بردن ایسکمی کلیوی و کمبود اکسیژن حالت تمیز و کمپلکسهای ایمنی به منظور دستیابی به هدف جلوگیری از سلول های کلیه از بافت آسیب بیشتر سپرده در کلیه است.

هنگامی که پیشرفت نکروز سلول های کلیه پیشرفت فیبروز کلیوی متوقف می شود نیز از آن مسدود شده است. بنابراین، عملکرد کلیه به تدریج بهبود. پس از آن، استروئیدها و داروهای ادرار آور استفاده می شود برای حذف پروتئین در ادرار و تورم و سایر علایم، اثر شفا برای سندرم نفروتیک خیلی بهتر خواهد شد.

خط درمان به نام سلول های بنیادی ترکیبی از طب چینی و طب غربی است. شما می توانید ریشه سندرم نفروتیک را درمان کنند. این شامل شش مرحله است: تشخیص ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی، تحمل ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، حفاظت از سیستم ایمنی و مقررات ایمنی بدن است. سلول های بنیادی می تواند عوامل بیماری زا، ایمنی بدن مجتمع از بین بردن. از طریق حفاظت از سیستم ایمنی، سلول های بنیادی می تواند باقی مانده عملیات تعمیر بافت کلیه و ساختار فیلتراسیون کلیه محافظت می کند. بنابراین تنظیم ایمنی مربوط به تنظیم سیستم ایمنی بدن برای جلوگیری از عود سندرم نفروتیک. با سلول های بنیادی، می توان آنها را درمان طب چینی طب میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا دارو، کانگ مای و مخلوط سوپ دارویی استفاده می شود. چه برای شما مناسب است بستگی به وضعیت بیماری خود را. اگر شما می خواهید امتحان کنید ایمونوتراپی، شما می توانید پیام زیر و یا از طریق ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ترک همچنین می توانید دکتر ما آنلاین یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، همه می تواند با گوش T ممکن است برای .¡Gracias زمان خود را به کمک !





:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: