بیمار به دیالیز کلیه به Fial معکوس
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار به دیالیز کلیه به Fial معکوس

بیمار معکوس دیالیز کلیوی به FialPaciente: لین Ruixiang

جنسیت: زن

سن: 61

ملیت: چینی

چک در: 22، ژوئن، 2012

او یک بیمار به دیالیز، در عین حال، او نیز رنج می برد بسیاری از علائم از جمله کم خونی، نفخ، تهوع، استفراغ، و غیره به منظور جلوگیری از بیماری خود بدتر، او تصمیم گرفت به اینجا می آیند برای ادامه درمان.

تاریخچه پزشکی:

4 ماه، او ادم اندام تحتانی بدون مشوق های قابل توجهی است. در سال های اخیر، بدتر، در عین حال، ادم در برخی از نشانه های آشکار، مانند سرفه، تهوع، استفراغ، اسهال. و این بود طولانی نیست پس از یک و نیم ماه، او به دیدن دکتر در بیمارستان محلی است. آزمون پروتئین ادرار نشان داده شده است 4+، نیتروژن اوره خون (BUN) 44 میلی مول / L، 201umol کراتینین سرم / L، پایین تر آلبومین خون 15 گرم / L، مقدار پروتئین در ادرار 24 ساعته 6.9 G / 24H. نتیجه بیوپسی است نشان داد که GFS. دکتر به او داد برخی از درمان های پزشکی و هورمون برای تسکین علائم، اما به هیچ تاثیری ندارد. کراتینین سرم خود را افزایش به 795umol / L در نهایت من مجبور شد به دیالیز 3 بار / هفته، 4 ساعت / زمان. هر چند که علائم خود را شکست خورده، رها کرد. به منظور به دنبال درمان دوباره او را به بیمارستان ما در 22ed، ژوئن 2012 بود.

شرایط قبل از درمان:

او دارای یک احساس بد، بی اشتهایی، اختلال خواب و عملکرد قلب ضعیف است. در همین حال، هم او از پشام رنج می برند.

آزمون نشان می دهد:

هموگلوبین 100 گرم / L، 2+ قند ادرار، پروتئین ادرار 4+، 2+ خون مخفی، 966umol کراتینین سرم / L، آلبومین خون با کیفیت 16.8 گرم / L 24 ساعت ادراری پروتئین 6 14 گرم / 24H. علاوه بر این، او نیز از hypoproteinemia، پروتئینوری عظیم، چربی خون، ایمنی پایین و غیره رنج می برد.

درمان در بیمارستان ما:

درمان فشرده سازی داغ (پزشکی میکرو چینی Osmotherapy) 2times / روز، 50 دقیقه / ساعت. 2times دارویی / روز درمان، 2times / روز انما درمان، 3 بار Maikang مخلوط کردن / روز، 50 میلی لیتر / ساعت. چینی خوراکی 3 بار / طب روز، فتیلهگذاری درمان.

شرایط پس از درمان:

پس از درمان، به طور کلی به خوبی می رود، شما هم اکنون می توانید رژیم غذایی خود لذت ببرید و خواب خوب است. ترین علائم مانند پروتئین ادرار و ادم ناپدید شد، عملکرد قلب نیز به برخی از درجه بهبود کردم. کاهش در کراتینین سرم به 307umol / L بار 966umol / L فراز دیالیز 3 بار / هفته 2 بار / هفته پس از درمان دو ماه، و در حال حاضر او به طور کامل از شر دیالیز.

اگر شما هم می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز و یا از زمان دیالیز را کاهش می دهد، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال یا به طور مستقیم ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، ما ayduarle با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: