سطح کراتینین 5.9 نفروپاتی فشار خون چه باید کرد؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح کراتینین 5.9 نفروپاتی فشار خون چه باید کرد؟

سطح کراتینین 5.9 نفروپاتی فشار خون چه باید کرد؟ نفروپاتی فشار خون بالا یا بیماری کلیوی فشار خون بالا کلیه اشاره به آسیب های فشار خون بالا در دراز مدت ایجاد می شود. این یک بیماری کلیوی پیشرونده با عملکرد کلیه به تدریج کاهش می یابد. پس چه باید من با کراتینین 5.9 در نفروپاتی فشار خون بالا را انجام دهید؟ خوانده شده، شما می توانید راه حل است.

چه کراتینین 5.9 نفروپاتی فشار خون بالا؟

کراتی نین یک محصول زائد متابولیسم عضله است و به طور عمده توسط کلیه دفع می شود. کراتینین 5.9 بالاتر از سطح طبیعی 0.5-1.3 mg / dl بود، که به معنی کلیه ها به شدت با عملکرد پایین کلیه آسیب دیده است. در این وضعیت، بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا نیاز به درمان موثر برای کاهش سطح کراتینین بالا، که می تواند تاخیر انداختن و یا جلوگیری از پیشرفت این بیماری است.

پس چه باید من با کراتینین 5.9 در نفروپاتی فشار خون بالا را انجام دهید؟

1. دیالیز

5.9 کراتینین در سطح بسیار بالایی است، و وجود خواهد داشت که بسیاری از سموم و مواد زائد در خون تجمع می یابد. بنابراین دکتر دیالیز نشان می دهد برای جمع آوری زباله، است که سریع ترین راه برای کاهش کراتینین بالا. با این حال، دیالیز می تواند کمک به بازگرداندن عملکرد کلیه و دیالیز برای مدت زمان طولانی می تواند برخی از عوارض جانبی جدی به بیماران شود، دلیل آن است که بهترین درمان نیست.

2. آلودگی خون درمان

در این روش درمانی می تواند کمک به پاک کردن خون و حذف سموم و مواد زائد، و همچنین می توانید برخی تغذیه به خون، که می تواند آسیب دیده را ترمیم بافت کلیه کمک و بهبود عملکرد کلیه فراهم می کند. بنابراین شما می توانید شانس با این درمان در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang است.

3. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این درمان خارجی و مبتنی بر گیاهی طب سنتی چینی است و درمان برجسته در بیمارستان ما است. بسیاری از Osmotherapy پزشکی منحصر به فرد استفاده، که می تواند بافت کلیه کمک به ترمیم آسیب و بهبود عملکرد کلیه و داروهای خاص چینی وجود دارد. هنگامی که عملکرد کلیه به طور موثر بهبود یافته است، آن را می تواند به کاهش سطح کراتینین بالا 5.9 از ریشه کمک کند.

از طریق یک درمان سیستمیک، سطوح بالای کراتینین می تواند به طور موثر کاهش می یابد به نفروپاتی فشار خون بالا، و ممکن است آهسته کمک کند و یا حتی متوقف کردن پیشرفت نفروپاتی فشار خون بالا. برای اطلاعات بیشتر از درمان کراتینین 5.9 در نفروپاتی دیابتی، شما می توانید یک پیام را ترک، و یا شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا آنلاین یا WhatsApp دکتر ما مشورت: +8615732170898، ما به کمک بیشتری می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: