امید به زندگی از 73 دیابتی در دیالیز چیست
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیزدیالیز یکی از روش های درمانی رایج برای طولانی طول عمر بیمار است، اما افراد مختلف است امید به زندگی متفاوت است. سپس آنچه را که امید به زندگی از 73 دیابتی در دیالیز است؟

دیالیز اصطلاح اشاره دارد به یک گزینه درمانی که برای افراد مبتلا به مرحله نهایی نارسایی کلیه تشخیص داده پیشنهاد شده است. این می تواند طول عمر بیمار را طولانی 3-5 سال، حتی دیگر. بر اساس این گزارش، طولانی ترین زندگی یکی است 30 سال بیشتر از انتظار است. اما وجود دارد بسیاری از عوامل می تواند طول عمر تاثیر می گذارد، و سن یکی از آنها است. برای افراد که به 73 داشته باشند، انواع خطر، مانند عفونت، افزایش خواهد یافت. بنابراین هیچ کس نمی تواند پاسخ دقیق برای چه مدت می تواند افراد با دیالیز زنده می دهد.

به منظور کمک به افراد مسن بهتر و طولانی تر زندگی می کنند، پزشکان توصیه آنها را به برخی از راه های طبیعی برای از بین بردن علائم این بیماری است. مجموعه ای از درمان های منحصر به فرد بر اساس طب سنتی چینی را امید تازه برای کسانی که بخشی از مردم، به خصوص میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. این یک برنامه خارجی است، می تواند بیماری کلیه بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه را درمان کند. با کمک آن، بافت کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر و آنهایی که باقی مانده می تواند از آسیب محافظت می شود.

برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه در حدود 85٪ -90٪ از عملکرد کلیه با نرخ فیلتراسیون گلومرولی (GFR) کمتر از 15. در طول این مرحله، دیالیز یا پیوند کلیه از دست داده به عنوان گزینه های درمان در گذشته پیشنهاد شده است. پس از طب میکرو چینی Osmotherapy اختراع، از آن شده است به درمان نارسایی کلیه، نامزد شده است. به عنوان یک نوع درمان طبیعی، آن را مناسب تر از دیالیز برای درمان این بیماری است.

به جز امید به زندگی از 73 دیابتی در دیالیز، آیا شما سوالات دیگر را؟ اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما شما را با مشاوره رایگان پاسخ دهید.





:: برچسب‌ها: دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 685
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: