سطح کراتینین افزایش 8.5 روش پایین است؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح کراتینین افزایش 8.5 روش پایین است؟
Creatinia سطح را افزایش می 8.5 روش آن را کاهش وجود دارد؟ در واقع، سطح کراتینین بالاتر از 8.5 کاملا طبیعی برای بیمار از بیماری کلیوی است، متعلق به ESRD. به طور کلی، بیماران دیالیزی lerecomienda برای کاهش سطح کراتینین بالا. با این حال، به عنوان یک دکتر من نمی خواهم برای دیدن بیمار به انجام دیالیز درد، بنابراین من توصیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است، که یک راه موثر جدید برای درمان بیماری کلیه است.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترکیبی از گیاهان چینی و دستگاه های پیشرفته پزشکی osmocope است. در این گیاهی درمان، سبزی های مختلف استفاده می شود و این است که در همکاری نزدیک با وضعیت بیماری از بیماران شده است.
چگونه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy سطح کراتینین بالا پایین؟
شما می دانید سطح بالای کراتینین توسط عملکرد کلیوی پایین تر، یعنی ایجاد می شود اگر ما می تواند سطح عملکرد کلیه در برخی از یقین را بهبود بخشد، سطح کراتینین بالا به تدریج کاهش می یابد.
این درمان است چهار عملکرد اصلی است که می تواند سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از دیگر از آسیب بیشتر، به طوری که عملکرد کلیوی می تواند به تدریج بهبود یافته است. به عنوان عملکرد کلیوی مطرح شده است، اراده سطح کراتینین بالا با آن فرود.
برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی با سطح کراتینین 8.5، اگر آنها می توانند این درمان در زمان، آنها ممکن است این فرصت را به یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز یا پیوند کلیه است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا می خواهید به کنترل بیماری های کلیوی هم، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما مشورت واتساپ: +8615732170898 یا به طور مستقیم ترک پیام، سعی کنید برای کمک به با همه چیز امکان پذیر است.





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: