دیالیز بهترین انتخاب برای بیماران با کراتینین 8.8
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز بهترین انتخاب برای بیماران با کراتینین 8.8

دیالیز بهترین انتخاب برای بیماران با کراتینین 8.8Por معمولا دکتر توصیه به دیالیز برای بیماران با سطح کراتینین بالا به طولانی طول عمر خود .Without آنها، است، بیمار نیز رنج می برند برخی از دردهای ناشی از دیالیز است.

کراتینین چیست؟

کراتینین از شکست عضله و گوشت می خورید تولید می شود. تحت شرایط عادی می تواند از بدن توسط کلیه ها تخلیه می شود. هنگامی که کلیه به اشتباه، آنها در خون جمع شده و باعث آسیب بیشتر به کلیه ها. به عنوان سم، که باید توسط کلیه حذف، یک بار افزایش یافته است، نه تنها 30٪ -50٪ از عملکرد کلیه چپ.

آیا دیالیز بهترین انتخاب برای بیماران با کراتینین 8.8 است؟

دیالیز سریع ترین راه برای پاک کردن سم از بدن است، اما می تواند بیماری کلیوی را درمان نمی و بازیابی گلومرول آسیب دیده است. از آنجا که عملکرد کلیه آسیب دیده است، این سموم نمی تواند از بدن خود را اخراج کرد، دلیل آن را در بدن خود را ترک می کند، از جمله سم micromolecule (مانند کراتینین، اوره و اسید اوریک خون)، مولکول سم به این معنی (مانند Cys را -C و PTH) و درشت مولکول سم (مانند HCY، RBP و BMG). اما دیالیز است تنها قادر به دانلود سم micromolecule، می تواند سم و سم مولکول درشت مولکول وسط را حذف کنید. با سموم بسیاری در بدن، از آن آسان است برای گرفتن نارسایی قلبی است. دیالیز نیز ممکن است عوارض جانبی، مانند بسیاری از خستگی، گرفتگی عضلانی، خارش و عفونت شود. چه چیزی بیشتر، تاثیر قلب دیالیز، تقریبا نیمی از بیماران دیالیزی از یک مشکل قلبی درگذشت.

امروزه، ما به بیمار توصیه به tomr دیالیز، ما نشان می دهد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy درمان جایگزین مناسب دیالیز، که می تواند بیماران با بیماری کلیوی کمک به یک زندگی با کیفیت بالا است بدون دیالیز.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه که دیالیز نمی، شما می توانید ایمیل ارسال کنید و یا ترک پیام enfermedad-renal@hotmail.com پایین، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت: + 8615732170898، هر کس می تواند با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: