شاهد چینی درمان موثر برای درمان PKD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شاهد چینی درمان موثر برای درمان PKD
شاهد tratameinto موثر چینی برای درمان PKDNombre: عبدالرحمن
سن: 57 سال
جنسیت: مرد
کشور: تانزانیا
بیماری های کلیه: بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD)
عبدالرحمن از PKD برای بیش از 13 سال رنج می برد، و چند درمان برای بیماری خود گرفته، اما وضعیت او بسیار جدی است. هرگز دهد تا به دنبال یک درمان موثر برای بیماری کلیه پلی کیستیک. وقتی که او درمان سیستمیک طب چینی در وب سایت ما، که دکتر آنلاین مشورت و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما را دیدم. به منظور جذب این فرصت، او تصمیم گرفت برای آمدن به چین و رسیدگی به درمان منحصر به فرد چینی.
زمانی که او به بیمارستان ما آمد، تیم ما از کارشناسان یک سیستمیک بررسی وضعیت آن است. گزارش نشان داد که سطح کراتینین 416 umol / L، BUN 18.3 میلی مول / L، و همچنین کیست های متعدد پوشش بر روی سطح کلیه های شما وجود دارد. بزرگترین کیست 45 * 34 میلی متر بود، و دور کمر خود را 131 سانتی متر با ادم شدید در سراسر بدن است.
این به شرط شما بستگی دارد، دکتر در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، چینی ساخته شده یک درمان سیستمیک، از جمله طب میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی، طب سوزنی، و غیره.
این درمان ها در کاهش کیست های کلیوی و جلوگیری از رشد بیشتر از کیست هدف، و همچنین می توانید برای از بین بردن مواد سمی و پاک کردن خون، به افزایش حجم خون به کلیه ها و آوردن مواد مغذی و اکسیژن بیشتر کمک . پس از درمان سیستمیک می تواند بافت کلیه آسیب دیده را ترمیم و بهبود عملکرد کلیه است.
پس از استفاده از درمان سیستمیک عبدالرحمن برای حدود یک ماه، وضعیت خود معکوس شده است. بزرگترین کیست کلیوی شده است به 40 $ 30 میلی متر کاهش می یابد، و کمر به 111 سانتی متر کاهش یافت. سطح کراتینین سرم او نیز کاهش می یابد و فشار خون تحت نظارت است.
عبدالرحمن گفت: او خیلی خوش شانس برای دریافت درمان های چینی برای PKD خود است، و امیدوار است که بیشتر بیماران کلیوی می تواند درمان های چینی برای PKD و یک زندگی بهتر. اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان سیستمیک برای PKD، شما می توانید به روش های زیر مراجعه نمایند:
- پست الکترونیک: sjzhospitalrenal@hotmail.com
- واتساپ: +8615732170898
- ترک یک پیام زیر





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: