بار از دیالیز کاهش می دهد به 2 بار در هفته برای بیمار نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بار از دیالیز کاهش می دهد به 2 بار در هفته برای بیمار نارسایی کلیه

بار از دیالیز کاهش می دهد به 2 بار در هفته برای RenalNombre بیمار نارسایی: WAFEEQ

جنسیت: مرد

سن: 61

ازدواج

ملیت: عربستان سعودی

او یک بیمار پیوند کلیه است و قبل از گرفتن عملیات از اندام متورم بیش از 10 سال رنج می برد و بالا کراتینین سرم یک سال. در زیر برخی از جزئیات در مورد وضعیت خود قبل و بعد از درمان در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang.

تاریخچه پزشکی:

10 سال پیش او گرفتار سرد که ادم اندام تحتانی ناشی از. پس از گرفتن دو هفته داروها ادم ناپدید شد. از ادم متناوب آن ظاهر شد و پس از یک استراحت ناپدید شد، چرا که او توجه زیادی به آن پرداخت نمی کند.

یک سال و 3 ماه، ادم طور ناگهانی به دلیل بیمارستان محلی برای تشخیص بیشتر بدتر شده است. پس از آن. فشار خون خود را در 140 / 80mmHg افزایش یافته بود، پروتئین 3+، 2+ خون مخفی، نیتروژن اوره خون 78 از mg / dl، کراتینین سرم 2.8 از mg / dl. به منظور لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا، او تصمیم گرفت تا پیوند کلیه.

شش ماه پیش، او گرفتار سرد دوباره و این بار به طور جدی تهوع، استفراغ و تورم رفت، فشار خون خود را به 170 / 90mmHg افزایش یافت. هموگلوبین پروتئین آزمون نمونه 95 گرم / L، 2+، 2 + خون مخفی، کراتینین سرم به 9.2mg / dl در افزایش یافته است.

دکتر محلی توصیه مصرف دیالیز، اما او خودداری کرد.

شرایط قبل از پذیرش:

فشار خون 200/95 میلی متر جیوه

62g هموگلوبین / L

پروتئین 2+

خون مخفی 1+

BUN 67.1mmol / L

1411umol کراتینین سرم / L

UA (اسید اوریک) 452umol / L

تشخیص به عنوان:

عود FSGS بعد از پیوند کلیه، نارسایی کلیه (اورمی)، فشار خون بالا کلیه، کم خونی کلیوی

درمان در بیمارستان ما:

داغ فشرده درمان (A)، حمام پا درمانی (به ترویج گردش خون و حذف استاز خون)، بیماریهای دهان چینی (برای محافظت از عملکرد کلیه)، MaiKang مخلوط (برای تقویت چی و خون تغذیه) ، دیالیز (برای تسکین علائم شدید)

شرایط پس از درمان:

پس از یک درمان 25 روز، احساسات خود را، اشتها و کیفیت خواب همه تا حد زیادی بهبود یافته است. علاوه بر این، علائم مانند تهوع و استفراغ ناپدید شد. سطوح پایین فشار خون 120-140 / 70-90mmHg و ثابت نگه داشته شود.

، BUN 20 میلی مول / L، 691umol کراتینین سرم / L، UA 327umol / L - نمونه آزمون هموگلوبین 83g / L، پروتئین +، خون مخفی + است

بار خود را از دیالیز به 2times / هفته 3 بار / هفته. و ما معتقدیم که آن را به زودی از دیالیز خلاص شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان منحصر به فرد ما و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز یا پیوند کلیه ممکن است ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما مشورت واتساپ: +8615732170898 یا به طور مستقیم ترک پیام، همه می تواند با کمک همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: