چگونه برای درمان کراتینین بیماری های کلیوی 1.65
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان کراتینین بیماری های کلیوی 1.65

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی با بالینی 1.65En کراتینین، کراتینین 1.65 بالاتر از حد طبیعی است، اما بالا نمی باشد، چرا که برای بیماران با سطح کراتینین بالا به طوری که آنها هنوز هم فرصت برای بهبود داشته باشد.

چگونه برای درمان کراتینین بیماری های کلیوی 1.65؟

با توجه به مراحل بالینی بیماری مزمن کلیه، کراتینین 1.65 باید در مرحله 2 از این بیماری می شود (برخی از مردم می توانند با GFR بدتر، آن را نه تنها باید تشخیص را بر اساس سطح کراتینین). در این مرحله، کلیه آسیب دیده است نیست و عملکرد کلیوی شدید ممکن است هنوز کار در روز نگه دارید، بنابراین اگر شما می توانید یک روش سیستماتیک کنید، اختلال کلیوی را می توان اصلاح کرد.

شاخ و برگ گیاهان طب چینی یک بخش اساسی از فرهنگ سنتی چینی است، آن است که به طور گسترده ای در درمان بسیاری از بیماری استفاده می شود. با گذشت زمان آن را، همراه با طب غربی و تکنولوژی بالا ساخته شده درمان منحصر به فرد ما، از جمله میکرو چینی پزشکی Osmotherapy است بیشتر نماینده، که می تواند کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی کمک کند. از آنجا که از عوارض جانبی کم آن و اثر درمانی قابل توجهی است، که توسط بیشتر و بیشتر مردم، از جمله برخی از خارجی ها را دوست داشت برای کمک به چین آمده است.

علاوه بر درمان منظم، شما همچنین باید یک برنامه رژیم غذایی سالم است که می تواند اثر شفا را دو برابر می کند. با درمان مناسب و رژیم غذایی مناسب، کراتینین 1.65 شما می توانید به تدریج پایین تر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان بیماری کلیه، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید و یا پیام enfermedad-renal@hotmail.com به طور مستقیم، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا مشورت واتساپ: +8615732170898 همه آنها می توانند شما را با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: