دیالیز یک عمل باید برای بیمار مبتلا به نارسایی کلیه GFR 12.6 است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز یک عمل باید برای بیمار مبتلا به نارسایی کلیه GFR 12.6 است
دیالیز بیمار عملیات Obiligada مبتلا به نارسایی کلیه GFR 12.6Como همه می دانیم که دیالیز یکی از درمان های رایج ترین برای درمان نارسایی کلیه است، به طور کلی برای بیماران مبتلا به GFR کمتر از 15 باید دیالیز را است اما این به آن معنا نیست که تمام بیماران مصرف دیالیز.
مشخص شده است که سطح کراتینین یک شاخص بیماری کلیوی، شما می توانید تنها پس از عملکرد کلیه در پایین 50٪ افزایش می دهد. در واقع، GFR کراتینین مختلف است، که یکی از شاخص های حساس از بیماری کلیوی است. هنگامی که GFR کمتر از 12.6 است، که به معنی آن است که اکنون در بیماری ترمینال کلیه و کلیه طور جدی آسیب دیده. به طور کلی، مردم را به دیالیز برای تسکین علائم ناشی از. اما برای بیمار هیچ نشانه، ممکن است که زمان به آن را و یا راه های دیگر برای مقابله با این بیماری را انتخاب کنید به تاخیر بیاندازد.
راه های دیگر وجود دارد که برای درمان 12.6 GFR؟
طب گیاه چینی یکی از بهترین گزینه برای بیماران با سطح GFR کاهش یافته است، که می تواند کمک به بیماران از بین بردن علائم و تعمیر توابع کلیه آسیب دیده به طور همزمان است. بنابراین با کمک آن، بیمار ممکن است شانس برای جلوگیری از دیالیز داشته باشد. با این حال، طب گیاهی چینی در بالا ذکر شد برای یک درمان تک در نظر گرفته شده، یک سری از روش درمان بر اساس طب سنتی چینی است. این میکرو چینی پزشکی Osmotherapy نماینده است، اثر قابل توجهی در درمان بیماری کلیه. همکاری با روش های دیگر، شما می توانید مشکلات کلیه از دلایل اساسی را حل کند.
از بالا شناخته شده است که افراد مبتلا به GFR 12.6 اما بدون علائم دیگر، می توانید انتخاب کنید Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی به عنوان یک دیالیز درمان های جایگزین می تواند عملکرد کلیه به طور قابل توجهی بهبود بخشد. ، + 8615732170898 ما: اگر شما علاقه مند در آن و یا می خواهید امتحان کنید insabible بدون دیالیز کلیوی، شما می توانید ایمیل ارسال کنید و یا ترک پیام enfermedad-renal@hotmail.com پایین، شما همچنین می توانید با دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت کمک با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: