توجه! علائم و نشانه نفروپاتی فشار خون بالا
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

توجه! علائم و نشانه نفروپاتی فشار خون بالا

توجه! علائم و نشانه نفروپاتی HipertensivaHipertensión یک بیماری خطرناک است که زندگی مردم در همه زمان ها را تهدید می کند. این مقاله می تواند به شما کمک کند اطلاعات بیشتر در مورد این بیماری، با این امید که این می تواند کمک به دکتر آنلاین، شما همچنین می توانید در WhatsApp مشورت: +8615732170898، می توانید اطلاعات بیشتر به طور مستقیم و به سرعت به صورت رایگان ارائه دهد.

در فاز اولیه، پروتئینوری است همیشه اولین علامت است. به دلیل آسیب خفیف کلیه، بیماران ممکن است از افزایش دفع ادرار در شب رنج می برند. پس از یک دوره از زمان، همچنین آنها پروتئینوری به نظر می رسد. علاوه بر این، بیماران نیز از رتینوپاتی arteriosclerotic، هیپرتروفی بطن چپ، بیماری عروق کرونر قلبی، نارسایی قلبی رنج می برند، تصلب شرائین مغزی حتی سکته مغزی است. علاوه بر این، بدخیم فشار خون بالا سرعت در حال توسعه خواهد شد، باعث پروتئینوری و هماچوری عظیم. عملکرد کلیوی سرعت کاهش می یابد، حتی به اورمی.

چه چیزی بیشتر، بیماری اولیه کلیه را افزایش می دهد باعث فشار خون بالا ساده تر، نشان دادن رابطه نزدیک بین فشار خون بالا و بیماری کلیه است. فشار خون بالا عوارض در قلب، مغز و کلیه ها، و غیره منجر شود، که منجر به مرگ و میر بالا. در واقع، حدود 10 درصد از بیماران مبتلا به فشار خون بالا جان خود را از نارسایی کلیه است.

بنابراین فشار خون بالا و بیماری های کلیوی معمولا دست در دست هم.

در زندگی روزمره ما، به توجه بیشتر به بدن شما مفید را برای شما به جلوگیری از بدترین آسیب کلیوی. برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، امتحانات و درمان نقش مهمی در کاهش تشدید نارسایی کلیه بازی و طول عمر بیمار.

هر گونه مشکل یا سوال در مورد حساب خود و یا درمان های ما، لطفا ارسال به sjzhospitalrenal@hotmail.com~~V پایین و یا ترک پیام، ما خوشحال به ارائه یک جهت گیری حرفه ای تر به سرعت به صورت رایگان می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: