چگونه به از دست دادن سطح کراتینین نرمال برگشت بال 1.89
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به از دست دادن سطح کراتینین نرمال برگشت بال 1.89
چگونه به از دست دادن سطح کراتینین NormalidadEn 1.89 برگشت به درمانگاه، سطح کراتینین یک شاخص عملکرد کلیه است، معمولا ما می دانیم چه مرحله بیماری بستگی به سطح کراتینین، اما نه همه همان، چرا که عوامل بسیاری است که می تواند سطح کراتینین تاثیر بگذارد.
چه مرحله سطح کراتینین 1.89 است؟
آنها عملکرد کلیه جبرانی قوی، تنها در صورتی عملکرد کلیه کمتر از 50٪، سطح کراتینین شروع به افزایش است. بنابراین تحت بسیاری از شرایط یک بار سطح کراتینین بالاتر از سطح نرمال (0.5-1.3 mg / dl بود)، به معنای کلیه تا حدی آسیب دیده شده است، اما این است که نمی همیشه همان، از عواملی مانند سرما، تب، رژیم غذایی می توانید تمام سطوح آن تاثیر می گذارد.
در درمانگاه، از جمله سطح از عوامل غیر پاتولوژیک، سطح کراتینین از 1.89 بدان معنی است که بیماری در مرحله 2، تقریبا مرحله 3 (بیشتر از 2.0). در این مرحله، کلیه آسیب دیده است و هنوز هم وجود دارد عملکرد کلیه باقی مانده بیش از 60٪ نرم می توانید به طور معمول کار، به دلیل آن را می توان با درمان به موقع معکوس شود.
چگونه به کاهش 1.89 سطح کراتینین به حالت عادی؟
همانطور که در بالا ذکر شد، سطح کراتینین 1.89 در مرحله 2 است و یک فرصت آن را معکوس، تا زمانی که بیمار می تواند درمان مناسب در زمان وجود دارد.
در اینجا توصیه می کنم بیماران میکرو چینی Osmotherapy پزشکی که در این وضعیت هستند. این درمان می تواند کراتینین بالا و سطح عملکرد کلیوی بهتر را کاهش دهد. انواع بسیاری از گیاهان در این درمان وجود دارد، چرا در طول درمان، پزشک مسئول گیاهان مختلف با توجه به وضعیت بیمار.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درمان و یا اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا به حالت عادی بازگشته، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام زیر، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت : +8615732170898، هر کس می تواند با همه چیز ayudrle.





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: