عملکرد کلیه بیمار با 11٪ دیالیز در حال حاضر باید
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

عملکرد کلیه بیمار با 11٪ دیالیز در حال حاضر باید

عملکرد کلیه بیمار با 11٪ باید دیالیز AhoraDe ذخیرهها، برای بیماران مبتلا به 11 درصد از عملکرد کلیه، زندگی خود را در خطر بزرگ است، دلیل آن را باید رابطه درمان به موقع است. با این حال، دیالیز تنها گزینه برای آنها است.

آیا شما تنها دیالیز تنها عملیات برای بیماران با عملکرد کلیوی 11 درصد است؟

به طور کلی، هنگامی که تابع کم کلیوی 15٪، به این معنی که این بیماری شده است در ارومیه که یک بیماری تهدید کننده زندگی است که نیاز به دیالیز برای گسترش طول عمر در حال سقوط. اما با توسعه فن آوری، بیماران این فرصت را برای جلوگیری از دیالیز است.

شاخ و برگ گیاهان طب چینی به ارمغان می آورد امید تازه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، با اثر قابل توجه و عوارض جانبی کمی، است که توسط بسیاری از مردم دوست داشتند. هفت درمان بالا شناخته شده داغ فشرده درمان، کامل حمام درمانی، فتیلهگذاری درمان، بیماریهای دهان چینی، پای BathTherapy، انما درمان چرخه درمان و همکاری با یکدیگر در طول درمان می تواند اثر درمانی بهتری دست یابد. توسط تخلیه زباله و ترویج گردش خون برای محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و ترمیم آسیب. بنابراین برای بیماران در مراحل اولیه این بیماری، آنها می توانند به بهبود همان دریافت کنید. حتی بیمارانی که مرحله پایانی بیماری کلیوی به عنوان ذکر شده در بالا ممکن است این فرصت را به زندگی بهتر و طولانی تر بدون دیالیز داشته باشد.

از این رو ما می توانید مطمئن شوید که بیمار از نارسایی کلیه با کلیه تابع 11 درصد، اگر به دیالیز نه، نیز ممکن است به دنبال کمک از طب چینی است. اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب چینی و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 یا ترک پیام پایین طور مستقیم، ما کمک با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: