من می توانم با Lunesta مرحله 3 بیماری مزمن را
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من می توانم با Lunesta مرحله 3 بیماری مزمن را

من می توانم با Lunesta مرحله 3 بیماری کلیه Crónica¿Puedo را lunesta با مرحله 3 enfermdad مزمن کلیه را؟ این باید یک سوال مشترک است که بیماران مبتلا به CKD می شود، چرا که برخی از مصرف دارو می توانید وضعیت خود را بدتر کند و باعث آسیب بیشتر به کلیه ها. در مقاله زیر، ما را به پاسخ دریافت کنید.

Lunesta است که عمدتا برای بی خوابی استفاده می شود، و همچنین می تواند با اضطراب، استرس و ترس کمک کند. اگر چه بسیار برای این علائم موثر است، اما آن را سمیت کلیوی، که می تواند وضعیت خود را بدتر کند و موجب آسیب بیشتر به کلیه ها است.

مرحله 3 بیماری مزمن به معنی کلیه حد متوسط ​​آسیب دیده شده است، کلیه ها نمی توانند به خوبی کار. اگر شما را از مصرف طولانی مدت از Lunesta، شما ممکن است وضعیت شما را بدتر کند و باعث آسیب بیشتر به کلیه ها. بنابراین شما نیاز به با دکتر خود را تغییر داروها در صورت وجود، که ممکن است برای سلامت شما مفید.

همچنین برخی از پیشنهادات دیگر در بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang از توصیه می شود توسط پزشک وجود دارد.

1. نگه داشتن یک رژیم غذایی برنامه ریزی شده با مرحله 3 بیماری مزمن

شما نیاز به نگه داشتن یک برنامه ریزی شده با مرحله 3 بیماری مزمن است، چرا که رژیم غذایی مناسب و دوستانه می توانید بار بر روی کلیه را کاهش می دهد و محافظت از رژیم غذایی کلیه خود را. رژیم غذایی خاص می تواند کم پروتئین، کم نمک، غذاهای حد بالا در پتاسیم و فسفر در باشد. شما نیاز به ایجاد یک نمودار رژیم غذایی بر اساس مورد خود او، به شرح زیر است راهنمایی از دکتر خود.

2. علائم شما را

با کلیه حد متوسط ​​آسیب دیده، ممکن است که برخی از علائم مانند فشار خون بالا، کم خونی، نفخ، و غیره. شما نیاز به درمان برای کنترل هر کدام از این علائم، که می تواند پیشرفت آن را کند و حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده.

3. بازگرداندن عملکرد کلیه

این مهم ترین چیز برای انجام است. ما پیشنهاد می کنیم میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بیمارستان ما، آن را درمان خارجی و پایه گیاهی است، و ممکن است سلول های کلیه تعمیر معلول کمک و بهبود عملکرد کلیه است. با درمان سیستمیک مرحله 3 بیماری مزمن دارند شانس بیشتری برای گرفتن سرمایه گذاری.

اگر شما هنوز هم سوال بعد از خواندن و یا برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، شما می توانید با ما به شرح زیر تماس بگیرید:

ایمیل شما: enfermedad-renal@hotmail.com

واتساپ: +8615732170898

تماس با دکتر خود را آنلاین یا پیام زیر را ترک





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: