این قبر پس از پیوند کلیه سطح کراتینین را افزایش می دهد 1.6
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

این قبر پس از پیوند کلیه سطح کراتینین را افزایش می دهد 1.6

قبر است که پس از پیوند کلیه سطح کراتینین را افزایش می دهد 1.6El سطح کراتینین بالا یکی از شایع ترین علائم پس از پیوند کلیه است، چرا که این مسئله می تواند با بسیاری از مردم جاسوسی می کردند.

سطح کراتینین 1.6 است کمی بالاتر از سطح نرمال است، اما شما روز افتتاحیه پس از پیوند کلیه مطمئن شوید. سطح که همیشه بالاتر از پایین به تدریج و پس از آن برای نگه داشتن یک دوز بسیار کمتر به مواد مخدر. کراتینین 1.6 خوب است و نگران نباشید در مورد آن. شما همیشه باید به یاد داشته باشید مصرف خود را از آب به طور منظم و به ویژه برای سال اول تاکید نمی کند. هر گونه نوسان در خواندن در طول ماه اول کاملا طبیعی است.

در واقع، یک سطح کراتینین شما افزایش می یابد، نگران نباشید، شما باید دلایل برای ارسال ترک و اقدام مناسب است. ارتفاع از حکم کراتینین سرم ارزیابی بیشتر از نفرولوژیست است.

ادرار، رد پیوند، عفونت و مسمومیت دارویی باید دور ریخته شود. چندین آزمایش مانند سونوگرافی، و پیگیری کار نیاز خون را انجام دهد. افزایش تدریجی در کراتینین بیش از یک دوره طولانی تر از زمان نشانه ای از رد مزمن است. این نیز با پروتئینوری همراه باشند. همچنین ممکن است بیوپسی نشان داده شود.

عفونت جدی ترین خطر برای یک دریافت کننده کلیه است و در نتیجه جلوگیری از رفتن در مکان شلوغ و حفظ بهداشت شخصی خوب. شما هرگز لحظه ای از استفاده از مواد مخدر خود را از دست.

مطمئن شوید که شما سهام کافی از دارو و فراموش نکنید که به چند دوز در مورد شما در جایی گیر کرده.

فرم بالا ما می توانید ببینید که کراتینین 1.6 بعد از پیوند کلیه، شاید رفلکس طبیعی، به طوری که هر گونه تصمیم گیری قبل از ساخت روشن دلایل اساسی را ندارد. اگر شما هر گونه کمک نیاز فقط از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید و یا ترک پیام enfermedad-renal@hotmail.com به طور مستقیم، شما همچنین می توانید با دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، همه می تواند با همه چیز ممکن است کمک کند، کمک رایگان است.





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: