شما چه مرحله بیماری کلیوی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما چه مرحله بیماری کلیوی

شما RenalCada چه مرحله ای از بیماری مرحله است مشخصه خود را دارد. شما می دانید که بیماری کلیوی مرحله شما می باشد. در این مقاله، ما مراحل بیماری های کلیوی است.

1. مرحله واکنش التهابی

در این مرحله، عملکرد کلیوی آسیب دیده نشده است. شما فقط می توانید برخی از علائم بالینی مانند پروتئین ادرار، خون مخفی، تورم و فشار خون بالا، و غیره اگر شما را درمان در این مرحله، آن را آسان به درمان است. با این حال، بسیاری از بیماران از بیماری کلیوی موجود بی اطلاع هستند زیرا از علائم ساکت و آروم، که بهترین زمان درمان از دست ندهید. بنابراین، بسیار مهم است که معاینات منظم.

فاز 2. عملکرد جبرانی کلیه

این اشاره عملکرد کلیه مرحله کمی آسیب دیده شده است. اما کلیه ظرفیت جبرانی قوی. کمی کلیه های آسیب دیده می توانید کار خود را برای رفع نیازهای بدن شما را انجام دهد.

در این مرحله، سطح کراتینین سرم بین 133-177umol / L. در حدود نیمی از عملکرد کلیه است بیشتر بیماران قابل علاج و درمان هیچ ناراحتی است. این دلیل است که تاخیر درمان است.

3. مرحله جبران عملکرد کلیوی

فاز جبران اشاره به کلیه به شدت آسیب دیده شد. ظرفیت جبرانی کلیه می تواند نیازهای بدن خود برآورده نمی کنند.

در این مرحله، سطح کراتینین سرم بین 178-442umol / L. دو سوم از نفرون کلیه آسیب دیده اند. در این زمان، شما ممکن است ضعف دارند. اگر درمان به موقع و حرفه ای است که به احتمال 50٪ در معالجه به تصویب رسید.

شکست 4. کلیه

هنگامی که کراتینین سرم 443umol بالاتر / L است، شما باید در نارسایی کلیه بوده است. در این مرحله، عملکرد کلیه است و در یک مرحله غیر قابل برگشت کاهش یافته است. هر روز وجود خواهد داشت بسیاری سلول های کلیه را کشته است. شما ناراحتی آشکار، مانند کم خونی، سرگیجه، خستگی و تهوع، و غیره شما احتمالا توسط دکتر شما پیشنهاد برای شروع احساس دیالیز. درمان اصلی است به سرعت بدتر شدن عملکرد کلیه، سلول های کلیه آسیب متوقف کردن و محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده.

5. اورمی

در مرحله ی ارومیه، شما علایم شدید از قبیل سرگیجه، حالت تهوع و استفراغ، نارسایی قلبی، خستگی و ضعف، و غیره از آنجا که بسیاری از سموم در بدن تجمع می یابد، در اندامهای دیگر نیز آسیب دیده است. اهمیت درمان برای مرحله ی ارومیه است که برای حفظ زندگی خود و کاهش درد.

فوق بیماری 5 مرحله کلیوی. اگر شما را اوایل و درمان موثر با بیماری کلیوی خود را نمی خواهد به مرحله ی ارومیه را توسعه دهد. اوایل و درمان موثر درمان طب چینی از جمله آلودگی خون سیستماتیک درمانی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام درمانی، حمام پا، کانگ مای و مخلوط سوپ دارویی، و غیره است بر اساس شرایط بیماری خاص، درمان مناسب از طب چینی آنها به تصویب رسید خواهد شد. شما می توانید پزشک خود ارسال به sjzhospitalrenal@hotmail.com~~V یا ترک گزارش همچنین می توانید پیام مشورت با دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp: + 8615732170898، هر کس می تواند با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: