دیالیز سطح بهبود عملیات کراتینین بیماری های کلیوی است 4.5
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز سطح بهبود عملیات کراتینین بیماری های کلیوی است 4.5

دیالیز است بهبود کلیه عملیات سطح کراتینین بیماری 4.5¿La دیالیز یک بیماری کلیه عملیات را بهبود می بخشد با سطح کراتینین 4.5؟ من یک بیمار از بیماری های کلیوی هستم، آزمون نشان می دهد که سطح کراتینین است 4.5¿ من می خواهم بدانم که دیالیز تنها برای من مفید است؟

در درمانگاه، کراتینین 4.5 بالاتر از سطح طبیعی است، متعلق به مرحله 3 بیماری کلیه. برای بیمارانی که در این مرحله ممکن است علائم بیش از پیش به دلیل شما شروع به نگرانی در مورد بیماری خود رنج می برند. با این حال، در واقع، بدون نیاز به نگرانی بیش از حد. از آنجا که از عملکرد کلیه خود را به طور کامل آسیب دیده نشده است، بنابراین اگر آنها می توانند زمان باقی مانده محافظت، آنها ممکن است فرصت را به کنترل بیماری خود را کاملا داشته باشد.

آیا عملیات دیالیز برای بهبود بیماران مبتلا به بیماری کلیوی سطح کراتینین 4.5 است؟

همانطور که در بالا ذکر شد، برای بیماران با کراتینین 4.5 هنوز هم آنها برخی از عملکرد کلیه، چرا که آنها گزینه های بیشتر که آن را به درمان است.

دیالیز به عنوان یکی از درمان معمول نارسایی کلیوی ممکن است برخی از علائم را در یک زمان کوتاه از بین بردن، اما می تواند کلیه های آسیب دیده را تعمیر و یا حفاظت از باقی مانده، و همچنین به عنوان دکتر بیماری کلیوی به بیماران با کراتینین 4.5 توصیه نمی به در حال حاضر.

چه درمان بهتر از دیالیز برای بیماران بیماری کلیه با کراتینین 4.5 است؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نیز به عنوان درمان فشرده سازی گرم می تواند یک انتخاب خوب برای این بخش از بیمار شناخته شده است، می تواند کمک به بیماران بهبود عملکرد کلیه و تعمیر کلیه های آسیب دیده و محافظت از باقی مانده از آسیب بیشتر است. برای بیماران مبتلا به creaitnina 4.5، اگر آنها می توانند این درمان در زمان، آنها می توانند بیماری خود را تا حدی معکوس، آنها حتی ممکن است این شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه که دیالیز نمی، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، همه را می با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: