آیا فرکانس ادرار نارسایی کلیه می شود
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا فرکانس ادرار نارسایی کلیه می شود؟ به گفته کارشناسان، دلایل بسیاری می تواند بار ادرار خود را افزایش منجر شود، به عنوان مثال نوشیدن مقدار زیادی آب در یک زمان کوتاه وجود دارد. بنابراین اگر این اتفاق افتاد، شما باید پیدا و سپس به دلایل اقدامات مربوط به آن را درمان کنند.

معمولا، مردم 4-6 بار در روز، 0-2 بار در شب ادرار کردن، ادرار خود را در صورتی که زمان بالاتر از آن است که بدیهی است، که در حال ادرار کردن مکرر نامیده می شود. این یکی از علائم یک بیماری خود به خود نیست، و می تواند توسط بسیاری از دلایل ایجاد می شود. اگر شما می خواهید برای رفتن ادرار فوری، ممکن است با عفونت دستگاه ادراری ایجاد می شود. اما اگر آن را اغلب در مدت زمان طولانی رخ داده است، ممکن است توسط بیماری های دیگر ایجاد می شود. دلایل ممکن است سطح قند خون بالا و کلیه لوله کاهش عملکرد غنی سازی باشد. حذف تمام کسانی که به دلایل، ممکن است توسط بیماری کلیوی ناشی از. همانطور که همه ما می دانیم یکی از توابع مهم کلیه است برای تخلیه ادرار، تا پس از آن آسیب دیده حجم ادرار غیر طبیعی اراده می رود. این بدان معناست که نه همه فرکانس ادرار نشان می دهد که شما به بیماری کلیوی کردم، شما نیاز به تشخیص بیشتر است.

اما مات دلایل اساسی اغلب ادرار، به ویژه بیماری های کلیه ایجاد می شود چه چیزی است، شما باید فورا اقدامات برای بهبود وضعیت، بنابراین به عنوان به آن را بدتر می رود را.

در یک کلام، فرکانس ادرار نارسایی کلیه می شود نیست، بلکه آن را یکی از نشانه های این بیماری است، به طوری که یک بار آن رخ داده است، شما باید با توجه به آن پرداخت. اگر سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: کانس ادرار نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: