چرا کراتینین بالا باعث ایجاد تهوع؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

تهوع با کراتینین بالا: چه باید درمان

تهوع با کراتینین بالا: شما باید کراتینین TratamientoLa را اغلب به عنوان یک علامت جدی بیماری کلیه در نظر گرفته، تهوع یک علامت شایع همراه با کراتینین بالا است. پس چه باید درمان؟ خوانده شده، شما می توانید راه حل است.

چرا کراتینین بالا باعث ایجاد تهوع؟

کراتی نین یک محصول زائد متابولیسم عضله است و به طور عمده توسط کلیه دفع می شود. هنگامی که سطح کراتینین بالاتر از سطح طبیعی 0.5-1.3 میلی گرم / دسی لیتر است، به این معنی کلیه ها به شدت با کمتر از 50 درصد از عملکرد کلیه چپ آسیب دیده است. در این شرایط، وجود خواهد داشت بسیاری از سموم و مواد زائد در خون تجمع می یابد، که می تواند دستگاه گوارش را تحریک و منجر به علائمی مانند تهوع، استفراغ، خارش پوست، از دست دادن اشتها، و غیره

پس چه باید درمان تهوع در کراتینین بالا باشد؟

1. آلودگی خون درمان

درمان آلودگی خون از آخرین دستاورد CKD با هدف درمان جریان خون آلوده از طریق مکمل تصفیه خون و عناصر به منظور بهبود و تجدید بافت کلیه آسیب دیده است. این می تواند کمک بین بردن ضایعات و سموم و تصفیه خون، پس از آن می تواند باعث تهوع و کراتینین بالا موثر کاهش را کاهش دهد.

2. چهار یکی از درمان

این یک طرح درمان سیستمیک برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، از جمله چهار درمان عمده، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، پا حمام درمانی، بیماریهای دهان چینی، مخلوط Maikang است. این درمانها توابع زیر است:

- گشاد شدن عروق خونی و بهبود گردش خون

- حذف سموم و مواد زائد و پاک کردن خون

- افزایش حجم خون در کلیه ها و آوردن مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه

- تعمیر آسیب دیده بافت و بهبود عملکرد کلیه به طور موثر کلیه است.

از طریق یک درمان سیستمیک، عملکرد کلیوی می تواند بهبود یافته به طور موثر، و این می تواند ریشه کراتینین بالا را کاهش دهد، و حالت تهوع به طور طبیعی ناپدید می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در درمان تهوع در کراتینین بالا، شما می توانید یک پیام را ترک و یا آنلاین دکتر ما یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، dtodos می تواند به شما کمک کند با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: