طب سنتی چینی برای بیمار FSGS
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب سنتی چینی برای بیمار FSGS

طب سنتی چینی برای بیمار FSGSCuando کلیه ها قادر، تجمع زباله در خون می تواند خارش شدید ایجاد کند. و با پیشرفت FSGS، این مشکل بدتر و بدتر شود. برخی از داروها می تواند کمک به از بین بردن خارش پوست به طور موقت، اما می تواند مشکل از ریشه حل نمی کند.

حمام درمانی

آن است که به بدن خود را غرق در سوپ رقیق پزشکی. در سوپ دارویی، برخی از گیاهان که کمک به تسکین پوست خارش دار باشد. پس از حمام، به شما احساس بسیار راحت است. حمام درمانی نیز می تواند شما عرق زیادی را، به طوری که برخی زباله می تواند از بدن حذف خواهند شد. علاوه بر این، حمام پا دارو می تواند ادرار کردن را تحریک کند. با ادرار، مواد زائد می توان به خارج از بدن منتقل می شود.

دایره درمان

این است که برای رسم دایره بر روی نقاط طب سوزنی خاص با گیاهان پردازش شده است. و سپس برخی از مواد زائد می توانید از طریق پوست خود را بروید. هنگامی که غلظت سموم در خون کاهش می یابد، خارش را تسکین دهد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دو کیسه از گیاهان در نقاط طب سوزنی Shenshu قرار داده است. با کمک از دستگاه های اسمز، مواد تشکیل دهنده فعال از گیاهان را می کلیه های آسیب دیده را وارد کنید. ممکن است عروق خونی را گسترش داده و از بین بردن استاز برای افزایش جریان خون به کلیه ها به بهبود GFR. به عنوان یک نتیجه، مواد زائد بیشتری را می توان فیلتر شده است. در این روش درمانی همچنین می توانید کمپلکسهای ایمنی سپرده به حذف التهاب کلیه و ایجاد یک فضای خوب از خون توسط کلیه های آسیب دیده به تعمیر خود را بشکند.

درمان های بالا می توانید نه تنها کمک به کاهش خارش پوست بیماران مبتلا به FSGS، بلکه عملکرد کلیه را بهبود بخشد. شاید شما می توانید امتحان کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان ما، لطفا به دکتر در خط تماس بگیرید و یا پیام را ترک کنید یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com.





:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: