کمک به سندرم نفروپاتی بیمار برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کمک به سندرم نفروپاتی بیمار برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه
کمک به نفروپاتی سندرم بیمار برای جلوگیری از دیالیز و پیوند عمومی RenalEn، سندرم نفروپاتی آسان است به عود پس از عود دوباره و دوباره این بیماری پیشرفت به نارسایی کلیه، چرا که بیمار شلاق زدن به پیوند کلیه دیالیز و اما آنها برای بیمار موثر ثانویه، آن را بسیار وحشتناک است.
چرا دکتر بیمار به دیالیز سندرم و کلیه پیوند نفروپاتی توصیه؟
در درمانگاه، بیمار مبتلا به سندرم نفروتیک یک دوره از درمان، دچار داده شده است. اگر شما به خوبی می تواند تا هشت هفته را، بسیاری از بیماران ظرف یک ماه پاسخ دهند. اگر سندرم نفروتیک بیمار به داروهای جدید پاسخ، پزشکان گمان می برند که بیماران مبتلا به بیماری حداقل تغییر و استفاده از این دارو برای درمان سندرم نفروتیک تا زمانی که می رود به بهبودی.
برخی از بیماران ممکن است به استروئید در ابتدا پاسخ داد، اما پس از آن استروئید که عود روشن است کمک کند. اگر این بیماری کنترل، پیشرفت در مرحله نهایی بیماری کلیوی از دست داده، کودک شما ممکن است دیالیز یا پیوند کلیه نیاز دارند.
چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به سندرم نفروپاتی جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه؟
در اینجا توصیه میکنم طب چینی برای کمک به جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه.
از طریق تخریب، طب گیاهی چینی می تواند کمک به از بین بردن کمپلکسهای ایمنی سپرده در بخش های مختلف از کلیه ها. با ترویج گردش خون، از بین بردن استاز خون و ارائه تغذیه برای صدمه به کلیه، آسیب کلیه را می توان تعمیر. با از بین بردن عامل بیماری زا و پشتیبانی واقعی چی، ایمنی می تواند بهبود یافته است. به منظور جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش و افزایش اثر بخشی دارو، Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی ایجاد شده است. این است که به خارج استفاده می شود و کل فرایند هیچ عوارض جانبی ایجاد نمی کند.
اگر شما علاقه مند در طب چینی و یا می خواهید برای کمک به مدیریت بیماری خود را کاملا، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید و یا پیام enfermedad-renal@hotmail.com به طور مستقیم یا آنلاین یا WhatsApp دکتر ما مشورت: +8615732170898، ما بهترین های ما که برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: