مرحله 3 بیماری مزمن کلیه: در صورتی که درمان زود هنگام را
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه: در صورتی که درمان زود هنگام را

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه: درمان بیماری های کلیوی باید TempranoLa یک بیماری پیشرونده است. تابع N از GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی)، بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحله تقسیم، و مرحله 3 بیماری مزمن کلیه خود را به معنای حد متوسط ​​آسیب دیده شده است. CKD 3: شما باید درمان زود هنگام شود به سرمایه گذاری.

در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، کلیه ها آسیب دیده متوسط ​​GFR 30-59 میلی لیتر / دقیقه است. در این مرحله، بیماران ممکن است علائم آشکار ندارد، زیرا آنها می توانند با توجه به مشکل خود را پرداخت نمی کند. با این حال، بیماران مبتلا به مرحله CKD 3 شانس زیادی برای گرفتن معکوس بیماری خود و جلوگیری از نارسایی کلیه. بنابراین درمان سریع و موثر برای مرحله CKD 3 بیمار بسیار مهم است.

چه باید درمان برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه می شود به سرمایه گذاری؟

1. نگه داشتن یک رژیم غذایی برنامه ریزی

رژیم غذایی کلیه دوستانه می تواند به کاهش بار بر روی کلیه کمک و محافظت از کلیه از آسیب بیشتر. مرحله 3 بیماری مزمن کلیه بیماران را به یک رژیم غذایی به خوبی برنامه ریزی با توجه به مورد خود را، که ممکن است شامل رژیم غذایی کم پروتئین، رژیم غذایی کم نمک، محدود کردن مصرف خود را از پتاسیم و فسفر، عرضه کافی از ویتامین ها و مواد معدنی، و غیره . همه این را می شود برای بیماران سودمند با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه و کاهش سرعت پیشرفت آن است.

2. نگاهی به درمان پزشکی

برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، کلیه ها حد متوسط ​​آسیب دیده، به طوری که مهم ترین چیز به درمان به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود سطح GFR، سپس کلیه ها ممکن است معکوس شود.

در اینجا شما را میکرو چینی Osmotherapy پزشکی در بیمارستان ما پیدا کرد، آن درمان گیاهی و خارجی است که طبیعی و بدون عوارض جانبی است. Osmotherapy می تواند کمک به ترمیم گلومرول آسیب دیده و بهبود سطح GFR. از طریق یک درمان سیستمیک، مرحله CKD 3 می تواند متوقف شود و حتی معکوس شود.

برای اطلاعات بیشتر در درمان مرحله CKD 3 برای رسیدن به سرمایه گذاری، شما می توانید یک پیام را ترک و یا شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا آنلاین دکتر ما مشورت یا WhatsApp: + 8.615.732.170.898. ما شما را کمک بیشتر به من بدهید.





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: