می توانید سودا کمک به متوقف دیالیز پخت
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

می توانید سودا کمک به متوقف دیالیز پخت
شما می توانید پخت Rodio ayudarl DiálisisEn به توقف اینترنت، ما می توانیم بسیاری در مورد منافع مصرف بی کربنات سدیم به بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه را یاد بگیرند. بنابراین بیماران بپرسید اگر جوش شیرین می تواند کمک به متوقف کردن دیالیز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی است. در مقاله زیر، ما درک بهتری از این موضوع به دست آورید.
چرا بی کربنات سدیم خوبی برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی؟
بی کربنات سدیم همچنین به عنوان شناخته شده بی کربنات، یک ماده قلیایی طور طبیعی در بدن که اسیدهای را جذب و حفظ pH کمک می کند تا در چک تولید می شود. همانطور که می دانیم، زمانی که کلیه ها آسیب دیده، کلیه متوقف کردن کار خوب، و کلیه مشکل از بین بردن اسید از بدن، که می تواند به سوخت و ساز بدن منجر شود اسیدوز. از آنجا که گرفتن جوش شیرین می تواند کمک به تنظیم اسیدی خون، پس از آن برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی مفید خواهد بود.
قوطی نوشابه کمک به توقف دیالیز پخت؟
دیالیز یک جایگزینی کلیه است که می تواند کلیه جایگزین به حذف مواد زائد و مایع اضافی به ادرار است. با این حال، مدت زمان طولانی از دیالیز خواهد شد برخی از عوارض جانبی جدی به بیماران شود، زیرا شما برای خلاص شدن از شر. از بالا، ما می دانیم که بی کربنات سدیم می تواند تنها کمک به تنظیم تعادل اسید و باز، اما می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و بهبود عملکرد کلیه. بنابراین بی کربنات سدیم را نمی تواند کمک کند را متوقف دیالیز برای آنها.
یک درمان جایگزین است که می تواند دیالیز نارسایی کلیه توقف وجود دارد؟
پاسخ مثبت است. اگر برخی از داروهایی که می توانند بافت کلیه کمک به ترمیم آسیب و بهبود عملکرد کلیه وجود دارد، بیماران یک فرصت عالی برای متوقف دیالیز داشته باشد.
در بیمارستان ما، کارشناسان ما استفاده از 30 سال تجربه در برخورد با همه نوع بیماری کلیوی و ساخته شده اند درمان سیستمیک برای بیماران دیالیز است، که چهار یکی از درمان. این شامل چهار درمان های اصلی: پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، دهان پزشکی درمانی چینی، پا حمام درمانی، مخلوط Maikang.
این درمان ها هدف این است که به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. هنگامی که عملکرد کلیوی بهبود یافته است بیش از 15 درصد، شما می توانید کمک به متوقف کردن بیماران دیالیزی. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا به مقاله زیر را بخوانید، مرحله CKD 5 بیمار می گوید: خداحافظی به دیالیز یا شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت: 8615732170898 برای کمک بیشتر.





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: