سطح بالای کراتینین 188 میلی مول / L کاهش می دهد به 91umol عادی / L در عرض 10 روز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح بالای کراتینین 188 میلی مول / L کاهش می دهد به 91umol عادی / L در عرض 10 روز
سطح کراتینین بالا 188umol / L به 91umol عادی / L در 10 Días¿Crees کاهش که سطح بالای کراتینین 188umol / L recude نرمال 91umol / L ظرف مدت 10 روز؟
یک خانم از استان فوجیان 46 ساله است. با توجه به ادم اندام تحتانی، او را به یک بیمارستان محلی برای معاینه رفت. او مبتلا به نفریت لوپوس و اختلال عملکرد کلیوی تشخیص داده شد. هیچ اثر درمانی آشکار پس از 15 روز بستری در بیمارستان وجود دارد.
او شنیده بیمارستان ما و یکی از دوستان خود تصمیم به گرفتن یک شانس. سطح کراتینین بود 188umol / L او تمایل بسیار کمی، ضعف، رنگ پریدگی و خستگی دارد.
پزشکان ما به یک برنامه درمانی برای او. درمان ما یک درمان سیستمیک از جمله چهار یک درمان طب چینی و 5 بار خون تعویض پلاسما است. چهار یک درمان طب چینی شامل مخلوط مای کانگ، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا دارو و سوپ دارویی. خون تعویض پلاسما در تصفیه خون با از بین بردن سموم و مواد زائد از بدن تمرکز دارد. چهار یک درمان طب چینی برای ترمیم سلول های آسیب دیده و بهبود کلیه عملکرد کلیه می باشد. پس از 10 روز از شروع درمان، سطح کراتینین 188umol / L خود کاهش می یابد به 91umol / L که در آن در محدوده نرمال. علاوه بر این، ظاهر آن به نظر می رسد خوب است. فقدان اشتها و ضعف را برطرف ناپدید شد. مهمتر از آن، عملکرد کلیه خود را تا حد زیادی بهبود یافته است.
بیماری های کلیوی است وحشتناک نیست. نکته وحشتناک این است که شما درمان مناسب برای مبارزه با بیماری های کلیوی را پیدا کند. بسیاری از درمان های موثر طب چینی که می تواند کمک مبارزه با بیماری او وجود دارد. اگر شما هر گونه سوال، فقط در صورت تمایل پیام به ترک و یا ارسال یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا ترک پیام مستقیم به پایین، شما همچنین می توانید دکتر ما آنلاین یا WhatsApp مشورت: همه +86157321708598 آنها می توانند شما را با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: