عملکرد کلیه 13.5٪ را نشان می دهد پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

عملکرد کلیه 13.5٪ را نشان می دهد مرحله نهایی بیماری کلیوی یا نارسایی renal.Para زنده ماندن عوارض شدید، پزشکان ممکن است این بیماران توصیه پیوند riñón.En ترین مناطق به صبر کنید، این بیماران فقط منتظر بیماری کلیوی را بدتر قبل از پیوند کلیه.

در واقع، پیوند کلیه است همیشه بهترین راه درمان برای بیماران مبتلا به عملکرد کلیه 13.5٪ آ نها به دو دلیل نمی شود: یکی در لیست انتظار برای پیوند کلیه است، و از سوی دیگر واکنش رد پس از است پیوند riñón.Por بنابراین، تعدادی از بیماران پیوند کلیه مجبور به بازگشت به دیالیز، اگر پیوند کلیه کار نمی کند.

با 13.5٪ عملکرد کلیه، بیشتر بیماران هنوز ادرار orina.Recuerde امید است، بنابراین برخی از درمان های جایگزین برای پیوند کلیه هنوز برای این pacientes.Por گذشته، این بیماران ممکن است با زندگی مفید هستند کلیه خود را با خیال راحت.

مهم نیست که چه علت مستقیم، از دست دادن عملکرد کلیه است که همیشه با توجه به جریان خون کمتر سالم به riñones.Sangre آلوده باعث می شود که کلیه ها کار سخت تر و سخت تر برای تمیز کردن خون آلوده، و در نتیجه از دست دادن بافت funcionando.Además کلیه، خون کمتر آلوده اکسیژن و مواد غذایی به سلول های ذاتی کلیه که می تواند وضعیت بیماران کلیوی بسیار بدتر حمل.

بر اساس این پاتوژنز، پزشکان متعدد کلیوی با هم کار کنند و ایجاد درمان اپراتور Claro SANGRE Contaminación.Esta درمان می تواند نه تنها عادی گردش خون بلکه بهبود عملکرد renal.Una هنگامی که عملکرد کلیه از بیماران به 15٪ افزایش یافته است و با ثبات، بیماران نیاز برای پیوند کلیه صبر کنید.

برنامه درمانی فرد باید در وضعیت بیماری pacientes.Si شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه های شما بستگی دارد، شما باید ما را بیشتر در مورد وضعیت پزشکی خود را بگویید و یا متوقف کردن این بیماری در فرم شرح آن است. ما در 24 ساعت پاسخ داده خواهد شد.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه پیوند کلیه عملکرد کلیه 13 , ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: