آیا درمانی برای درمان بیماری های کلیوی با کراتینین 6.7 وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا درمانی برای درمان بیماری های کلیوی با کراتینین 6.7 وجود دارد

آیا درمانی برای درمان بیماری های کلیوی با کراتینین 6.7Hola، دکتر وجود دارد، من sufido نارسایی کلیه از دو سال، به تازگی سطح کراتینین من به 6.7، من برای درمان موثر به جز پیوند دیالیز و کلیه دنبال.

سلام، من بسیار خوشحال هستم برای کمک به. به فرانک، در گذشته، هیچ درمان خوبی برای بیمار با چنین سطح بالای کراتینین وجود دارد، اما امروز برخی از درمان های جدید است که می تواند به بیماران کمک به یک زندگی با کیفیت و نیست که به نگرانی بیش از حد وجود دارد.

آیا درمانی برای بیماری های کلیوی سطح کراتینین 6.7 وجود دارد؟

همانطور که قبلا گفته، برخی از درمان وجود دارد امروز ممکن است به یک درمان خوب برای بیماران با کراتینین 6.7. نوآوری پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک گیاه از طب سنتی چینی یکی از بهترین موثر است. شما می توانید بیمار کمک به کاهش سطح کراتینین بالا با بهبود عملکرد کلیه.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

نمی شاخ و برگ گیاهان تک، اما یک روش پزشکی که در آن سبزی های مختلف چینی ها خارج استفاده می شود به منظور بهبود وضعیت کلیه است. در مقایسه با طب سنتی چینی (TCM)، کار می کند میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به طور موثر و به سرعت. مهمتر از آن، می کند ناراحتی و در درمان از ایجاد نمی کند، بنابراین بیماران باید انجام دهید این دروغ در رختخواب به مدت 40 دقیقه است.

از آن است که چهار عملکرد اصلی، که ضد انعقاد، ضد ترومبوز، ضد التهاب و گسترش عروق خونی. برای آن دسته از توابع است که می تواند سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از دیگر از آسیب بیشتر.

اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه و کاهش سطح کراتینین بالا به طور طبیعی، شما می توانید ایمیل ارسال کنید و یا ترک پیام enfermedad-renal@hotmail.com پایین، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت یا WhatsApp: +8615732170898، همه را می با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: