لیمو خوب برای بیماران با کراتینین 259
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

لیمو خوب برای بیماران با کراتینین 259

لیمو خوب برای بیماران با کراتینین 259Los بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید با توجه در رژیم غذایی روزانه خود را پرداخت به درخشش کراتینین بالا و حفاظت از صدمه به کلیه ها همانطور که همه ما می دانیم است، بیماری کلیه یک بیماری پیشرونده است، چرا که پیشنهاد رژیم غذایی مشخص آن را مورد به مورد متفاوت است. پس از آن است که مواد غذایی از لیمو برای بیماران کلیه با کراتینین 2.59 وجود دارد؟ برای پاسخ مستقیم، شما می توانید آنلاین کمک های پزشکی رایگان مشورت کنید.

به چه معنی است کراتینین 2.59 برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی؟

کراتی نین یک محصول زائد متابولیسم عضله است و به طور عمده توسط کلیه دفع می شود. زمانی که کلیه ها به شدت با عملکرد پایین کلیه در 50٪ آسیب دیده، آن را قادر به دفع کراتینین طور موثر و باعث افزایش میزان کراتینین در خون. کراتینین 2.59 بسیار بالاتر از سطح طبیعی 0.5-1.3 mg / dl بود، به این معنی کلیه به شدت با عملکرد پایین کلیه آسیب دیده شد.

لیمو خوب برای بیماران کلیه با کراتینین 2.59 است؟

در واقع، پاسخ را باید در شرایط بسیار از بیماران بستگی دارد. اول اجازه دهید برخی از مزایای مصرف لیمو برای بیماران کلیوی را یاد بگیرند.

- بهبود اشتها

- ضد التهابی

- بهبود سیستم ایمنی بدن

- درد را تسکین

- قند خون پایین

با این حال، یک چیز برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید کراتینین 2.59 نگران باشید. لیمو سرشار از پتاسیم است، حدود 209 میلی گرم / 100 گرم، به طوری که آن را نمی خواهد خوب برای بیماران کلیوی با سطح بالایی از پتاسیم در خون.

زمانی که کلیه ها به شدت آسیب دیده است، کلیه ها می تواند پتاسیم اضافی از بین بردن نیست، و این می تواند به سطح بالایی از پتاسیم در خون منجر شود، باعث علائمی مانند نامنظم شدن ضربان قلب، نارسایی قلبی، ضعف عضلانی، و یا حتی مرگ ناگهانی. بنابراین اگر شما پتاسیم بالا با کراتینین بالا 2.59، به محدود کردن مصرف لیمو لازم است.

اگر شما هنوز هم پس از خواندن سوال، شما می توانید یک پیام را ترک، و یا شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا پیام را ترک کنید، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت: 8615732170898. ما شما را کمک بیشتر به من بدهید.





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: