آزمایش ادرار برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آزمایش ادرار برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه
آزمایش ادرار برای کلیه Enferemdad Paceintes از CrónicaCKD، بیماری مزمن کلیوی یک نوع بیماری کلیوی با کاهش تدریجی عملکرد کلیه، که می تواند توسط هر دو بیماری های کلیوی اولیه و ثانویه ایجاد می شود. در زمانی که بیمار دریافت CKD، آنها را از علائم مبتلا به این بیماری، و تغییرات در ادرار هستند علائم شایع بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه. بنابراین بیمار توصیه به آزمایش ادرار برای CKD.
آزمایش ادرار می تواند 24 ساعت در حجم ادرار، هماچوری، پروتئینوری، ادرار، و غیره را بررسی کنید، از این آزمایش، ما می توانید از وضعیت بیماران مبتلا به بیماری CKD به دست آورد.
حجم ادرار 24 ساعته 1.
حجم ادرار عادی 500-2500 میلی لیتر بزرگسالان 24 ساعت است. هنگامی که بیماران حجم ادرار بیش از حد یا خیلی کم، این ممکن است به بیماری مزمن کلیه مربوط می شود. همانطور که می دانیم، کلیه تابع از بین بردن مواد زائد و مایع اضافی در ادرار. با این حال، زمانی که کلیه ها به خوبی کار نمی، بیماران می توانند تغییر در مقدار ادرار را دریافت کنید.
2. هماچوری
هماچوری همچنین به خون اشاره در ادرار، که به معنی از دست دادن سلول های قرمز خون در ادرار. زمانی که کلیه ها قادر به خوبی عمل در بیماری مزمن کلیه، کلیه ها می تواند سلول های قرمز خون در بدن حفظ کند. سپس آزمایش ادرار ممکن است سلول های قرمز خون در ادرار نشان می دهد.
3. پروتئینوری
پروتئینوری اشاره به از دست دادن پروتئین در ادرار، که آن هم توسط آسیب کلیه در بیماری مزمن کلیه ایجاد می شود. بنابراین آزمایش ادرار پروتئین در ادرار نشان می دهد.
4. ادرار
زمانی که کلیه ها در بیماری مزمن کلیه های آسیب دیده، کلیه ها می تواند سموم را حذف کنید و مواد زائد به طور موثر. سپس آن را می تواند تغییر در pH ادرار شود.
فوق برخی از شاخص های است که می تواند در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، آزمایش ادرار دیده می شود. هنگامی که بیماران این علائم ذکر شده در بالا، آنها باید یک درمان موثر برای کنترل، که ممکن است کاهش سرعت پیشرفت آن کمک کند و یک نتیجه خوب برای آنها داشته باشد. اگر شما هنوز هم پس از خواندن سوال، شما می توانید یک دکتر مشورت آنلاین و یا شما می توانید یک پیام را ترک و یا آنلاین یا WhatsApp دکتر ما مشورت: +8615732170898، همه را می با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: