است قند خون بالا بعد از پیوند کلیه وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

است قند خون بالا بعد از پیوند کلیه وجود دارد

وجود دارد شکر پیوند خون بالا RenalEl بعد از پیوند کلیه به معنای واقعی کلمه تواند یک نجات دهنده، عوارض می توانید بعد از پیوند کلیه رخ می دهد.

بعد از پیوند کلیه، قند خون بالا آسان به رخ می دهد است.

داروهایی که شما پس از پیوند را، مانند پردنیزون و سیکلوسپورین می توانید دیابت شود. دیابت یعنی بدن خود را به سختی حفظ سطوح طبیعی قند خون است. معمولا قند خون بعد از پیوند کلیه افزایش می یابد. علائم دیابت شامل افزایش تشنگی، افزایش ادرار، تاری دید و سردرگمی است.

شما ممکن است نیاز به شروع به مصرف انسولین یا افزایش دوز برای کمک به کنترل قند خون است. علاوه بر این، ورزش، رژیم غذایی و وزن لوس می تواند به کاهش سطح قند خون کمک کند. دکتر نیز ممکن است تزریق انسولین یا داروهای خوراکی دیابت تجویز کند.

علاوه بر افزایش قند خون، عوارض شامل عفونت پس از پیوند، فشار خون بالا، رد، افزایش وزن، چربی خون و مشکلات مشترک، و غیره از آنجا که از این عوارض، بسیاری از بیماران نمی خواهید به کلیه پیوند کلیه. آنها می خواهند برای درمان های طبیعی برای درمان نارسایی کلیه است.

در حال حاضر، هیچ درمانی کامل برای نارسایی کلیه وجود دارد. با این حال، برخی از درمان های طبیعی که می تواند بیماری را کنترل و کمک به جلوگیری دیالیز یا پیوند کلیه وجود دارد. برخی از درمانها ممکن است طول عمر و بهبود کیفیت زندگی، مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و درمان آلودگی خون کمک کند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy خارجی است و مواد تشکیل دهنده فعال در طب چینی می تواند به طور مستقیم به آسیب کلیوی آمده است. آن را مانند یک ماساژ و احساس بسیار راحت است. در این روش درمانی ترمیم بافت کلیه کمک می کند و بهبود عملکرد کلیه.

درمان آلودگی خون شامل سه مرحله است: تمیز کردن خون، مکمل های غذایی و بازیابی کلیوی.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy پزشکی و درمان آلودگی خون می تواند عملکرد کلیه به طور طبیعی بهبود و کمک به جلوگیری از پیوند کلیه. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد این درمان ها، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا پیام directametne ترک، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhtasApp مشورت: +8615732170898، همه می تواند با کمک همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: