این تصمیم به حالت تعلیق در دیالیز چه باید نگران
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

این تصمیم به حالت تعلیق در دیالیز چه باید نگران

این تصمیم به حالت تعلیق در دیالیز: چه باید PreocuparComo همه می دانیم، دیالیز درمان جایگزینی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه .با این حال، زمان دیالیز طولانی باعث ایجاد برخی از عوارض جانبی جدی به بیماران و زندگی عادی خود را تحت تاثیر قرار. بسیاری از سوالات محبوب نگران بیماران دیالیزی که می خواهند برای متوقف کردن زمان وجود دارد.

آیا جلوگیری از دیالیز در نظر گرفته خودکشی؟

دیالیز درمان است که می تواند کمک به حذف سموم و مواد زائد زمانی که کلیه ها به خوبی کار نمی کند. هنگامی که شما را متوقف دیالیز، سموم و مواد زائد در خون تجمع می یابد، که می تواند باعث شود برخی از علائم جدی بسیاری از و حتی می تواند مرگبار برای شما باشد. بنابراین شما باید به طور جدی در نظر و روش های درمانی جایگزین قبل از تصمیم به متوقف دیالیز.

چه مدت طول خواهد من زندگی می کنند اگر من تصمیم به متوقف دیالیز؟

این به فرد دیگر متفاوت از فردی. افرادی که دیالیز می تواند در هر نقطه متوقف از یک هفته تا چند هفته زندگی می کنند، بسته به چه مقدار عملکرد کلیه شما را ترک کرده اند و سلامت کلی خود را.

آیا درمانی که می تواند کمک به من توقف دیالیز و یک زندگی بهتر وجود دارد؟

پاسخ مثبت است. از آنجا که دیالیز انجام شده است که کلیه ها به شدت با عملکرد پایین کلیه در 10٪ آسیب دیده است. اگر بیماران می توانند درمان است که می تواند بافت کلیه کمک به ترمیم آسیب و بهبود عملکرد کلیه، که می تواند به شما کمک کند خلاص شدن از شر دیالیز با امید به زندگی خوب است.

در بیمارستان ما، ما با استفاده از طب چینی سنتی (TCM) برای اصلاح نارسایی کلیه و درمان ارائه شده شامل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، پا حمام درمانی، بیماریهای دهان چینی، مخلوط Maikang، و غیره این درمان می تواند کمک به ترمیم آسیب به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه. هنگامی که عملکرد کلیوی بیش از 20٪ است، می تواند کمک به خلاص شدن از دیالیز و یک زندگی بهتر است.

اگر شما هنوز هم پس از خواندن سوال، و یا برای اطلاعات بیشتر در مورد دیالیز، شما می توانید یک پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com و یا آنلاین یا WhatsApp دکتر ما مشورت: +8615732170898، همه را می با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: