نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیه درمان انتخاب برای شما مناسب است
نارسایی کلیه انتخاب Tratamietno است که مناسب برای کلیه UstedNuestro می توانید مواد زائد و سموم را از خون فیلتر و تنظیم توابع دیگر از بدن خود را هنگامی که توسعه نارسایی کلیه، کلیه ها نمی توانند به خوبی انجام، شما نیاز به گرفتن روش های درمانی جایگزین به جای عملکرد کلیه و یک زندگی طولانی است. برخی از گزینه های برای درمان آنها برای درمان نارسایی کلیه وجود دارد. لطفا یک درمان است که برای شما مناسب است را انتخاب کنید.
این گزینه برای بیمار نارسایی کلیه در درمان عبارتند از:
پیوند کلیه
این یک درمان معمول برای نارسایی کلیه است، آن را به گرفتن یک کلیه جدید را جایگزین کلیه ها شکست خورده اشاره دارد. شما نیاز به پیدا کردن یک پیوند اهدا کننده مناسب را، و شما نیز باید به مواد مخدر به سرکوب واکنش سیستم دفاعی بدن در بدن بعد از درمان. با این حال، آن را سخت تر است برای به دست آوردن یک اهدا کننده مناسب و نیاز به دارو برای زندگی پس از پیوند با اختلال ایمنی.
دیالیز
دیالیز یکی دیگر از درمان معمول برای نارسایی کلیه است، و دو نوع دیالیز وجود دارد: همودیالیز و دیالیز صفاقی. هر دو نوع دیالیز می تواند کمک به از بین بردن سموم و مواد زائد از خون و از بین بردن برخی از علائم مانند فشار خون بالا، تورم، و غیره. اما بیماران نیاز به دیالیز به طور منظم، که ممکن است زندگی عادی، دیالیز طولانی مدت خود را تحت تاثیر ممکن است برخی از عوارض جانبی جدی به آنها شود.
روش های درمانی چینی
در مقایسه با کلیه و دیالیز، روش های درمانی چینی طبیعی تر هستند و عوارض جانبی به آنها ایجاد نمی کند. در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، درمان چینی استفاده می شود برای درمان نارسایی کلیه، از جمله میکرو چینی پزشکی Osmotherapy، پا حمام درمانی، درمان خوراکی طب چینی، طب سوزنی، و غیره. این درمان می تواند آسیب دیده را ترمیم بافت کلیه کمک و بهبود عملکرد کلیه، که می تواند از پیشرفت نارسایی کلیه را متوقف کند و کمک به جلوگیری از دیالیز یا پیوند.
بنابراین، شما نیاز به یک درمان موثر برای کمک به مدیریت نارسایی کلیه و پیش آگهی خوب است. برای اطلاعات بیشتر از روش های درمانی چینی در بیمارستان ما، شما می توانید به روش های زیر را بررسی کنید:
- پست الکترونیک: enfermedad-renal@hotmail.com
- واتساپ: +8615732170898
- ترک یک پیام زیر
- دکتر خود مشورت کنید آنلاین





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: