آمریتا، هند، CKD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آمریتا، هند، CKD
آمریتا، هند، نارسایی کلیه CrónicaAmritash به نارسایی مزمن کلیوی در سال 2006. در آن زمان تشخیص داده شد، او را از یک سری علائم رنج می برد مانند کاهش برون ده ادرار، فشار خون بالا، تنگی نفس، تورم اطراف بدن است. دکتر به نشان می دهد مصرف دیالیز، با این حال، او خودداری کرد. او گفت او نمی خواست به بقیه عمر خود را به یک ماشین سرد. در حال حاضر بودند درمان های دیگر برای نارسایی مزمن کلیه در هند، باید درمان مورد استفاده در کشورهای دیگر چون می خواست برای زنده ماندن به دنبال دارد.
Amritash گفت: "فقط طب گیاهی چینی. داروهای گیاهی چینی به چین به ارمغان بیاورد.". نتیجه نهایی نشان داد انتخابات درست بود. بهبود اول تورم بود. مایعات بدن آقای Amritash 13kg ظرف مدت 7 روز پس از درمان از دست داد. او بسیار هیجان زده بود، "من احساس می کنم خیلی بهتر است و من خیلی بهتر است!"
پس از 58 روز از شروع درمان، عملکرد کلیوی 15 درصد افزایش یافته بود. من خیلی با داروهای گیاهی چینی در چین راضی بود. "این درمان درست مثل یک ماساژ، بسیار راحت، من هرگز طب گیاهی چینی می دانم، بنابراین بزرگ است." قبل از آمدن به چین، او می داند که کمی در مورد کشور، اما زمانی که او درمان کامل خود را به پایان رسید، سقوط در عشق با این سرزمین. "من افکار مختلف قبل از آمدن به چین، بلکه آن است که کاملا مخالف آنچه من در اینجا ببینید. من کاملا در عشق با این کشور هستم و من دوباره و دوباره خواهد آمد به این کشور، چون من عاشق این کشور و مردم آن است. من اینجا زندگی است بسیار دوستانه بسیار خوب "
اگر شما هم یک بیمار از بیماری کلیوی هستند، و به دنبال درمان های جایگزین از دیالیز و پیوند کلیه، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، شما همچنین می توانید پیام به طور مستقیم ترک و یا ارسال ایمیل به بیماری -renal@hotmail.com، همه را می با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: