چگونه به از دست دادن 909 بیماری کلیه بدون دیالیز کراتینین
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه به از دست دادن 909 بیماری کلیه بدون دیالیز کراتینین

چگونه به از دست دادن 909 بیماری کلیه کراتینین بدون DiálisisDe واقع، کراتینین 909 به اندازه کافی بالا در بیماری های کلیوی است، به مرحله نهایی بیماری کلیوی متعلق .در این مرحله تقریبا تمام funciónre کلیه از دست داده اند، و دچار بسیاری از نشانه ها و عوارض، ما معمولا توصیه به دیالیز و پیوند کلیه در زمان، در غیر این صورت زندگی شما خواهد بود pelagroso تر است.

چگونه برای از دست دادن 909 در بیماری کلیوی کراتینین بدون دیالیز؟

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز یکی از درمان های رایج برای نارسایی کلیه با کراتینین بالا است، اما نه تنها کلیه راه .Trasplante یک مقدار زیادی از پول هزینه و کلیه جدید ممکن است در هر زمان شیشه. چه چیزی بیشتر، و نه همه بیماران مناسب برای این عملیات هستند، چرا که مردم ترجیح می دهند به انتخاب برخی از درمان های دیگر.

آیا طب سنتی گیاه چینی در درمان بیماری کلیه کراتینین بالا مفید است؟

درمان بالا هفت یک سری از طب سنتی گیاه چینی است، اثر خوبی در درمان بیماری کلیه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از محبوب ترین می تواند بیماران را به محافظت از کلیه ها و بدون بیشتر کاهش علائم کمک کند آسیب به کلیه ها و اندام های دیگر .Coompera با سایر درمان ها، می تواند بیماران با کراتینین 909 کمک به یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز یا پیوند کلیه.

اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز یا پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ترک پیام به طور مستقیم، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت : +8615732170898، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: