عوامل متعددی بر سطح کراتینین
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

عوامل متعددی بر سطح کراتینین

عوامل متعددی در سطح Creatinina¿Qué عوامل می تواند سطح کراتینین را تحت تاثیر قرار تاثیر می گذارد؟ کراتینین به طور طبیعی توسط کبد و کلیه تولید می شود. نقش مهمی به عنوان منبع انرژی ایفا می کند و اجازه می دهد تا عضلات به قرارداد. این است که به تولید پروتئین هنگامی که ما حیوانی مانند گوشت، ماهی و مرغ مصرف می کند. مقدار زیادی از گوشت در رژیم غذایی می تواند یک افزایش موقت در سطح کراتینین شود. و این مقاله در مورد عوامل موثر بر سطح کراتینین ارائه شده است.

1. Prolema کلیه

آنجا که بدن ما از عضله تشکیل شده است، برخی بزرگتر از دیگران، توابع کراتین به عنوان یک شاخص برای تشخیص اختلالات در بدن ما. به عنوان کراتین است که توسط کلیه تولید، عملکرد نامناسب کلیه ممکن است به همین دلیل سطح کراتینین بالا رخ می دهد. همچنین کلیه های ما می توانید دفع سموم و مواد زائد را از بدن ما است. سطح بالای کراتینین، یک محصول زائد کراتین، شما می توانید بگویید که کلیه های شما به عنوان آنها باید کار نمی کند.

کراتینین 2. مکمل

اگر کلیه های شما به خوبی کار، دلیل سطح بالای کراتینین کراتینین مصرف مکمل. مکمل کراتین را می توان به یک رژیم غذایی اضافه شده به منظور افزایش عملکرد ورزشی، به خصوص برای کسانی که نیاز به انفجار انرژی، مانند پیاده روی و دوچرخه جت و وزنه برداری. با این حال، استفاده طولانی مدت از کراتین ممکن است عوارض جانبی در بدن انسان شود.

3. داروها

برخی از داروها و یا تغییر در داروهای خود را منظم می تواند موجب اسهال و استفراغ شود. به همین دلیل، بدن خود را باعث می شود شما دچار کم آبی و می تواند افزایش سطح کراتین شود.

دیابت 4.

اگر شما دیابت، شما همچنین ممکن است سطوح بالای کراتینین داشته باشد. ما می دانیم که دیابت علت اصلی بیماری های کلیوی است. کلیه بیماران دیابتی در حال کار نیست و همچنین طبیعی است.

5. آیا به دستورالعمل دکتر خود را نمی چسبد

قبل از اینکه یک آزمایش خون یا ادرار، اگر ما نیست که ما به دستورالعمل دکتر را، که ممکن است نتایج حاصل از بهترین سهوا باعث خطا در خواندن تحت تاثیر قرار پایبند.

سطح کراتینین ممکن است توسط چندین عامل است. هر چیزی ارزش توجه شما است، در غیر این صورت می تواند یک بیماری grave.Si شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین شود، شما می توانید دکتر ما آنلاین یا WhatsApp مشورت: + 8615732170898، همچنین می توانید پست الکترونیکی به sjzhospitalrenal @ هاتمیل ارسال com و پیام به طور مستقیم زیر ترک، همه می توانند با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: