از دست دادن بینایی ارومیه در بیمارستان کلیه Shijiazhuang Enferemdad درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

از دست دادن بینایی ارومیه در بیمارستان کلیه Shijiazhuang Enferemdad درمان
چشم انداز از دست رفته ی ارومیه است در Shijiazhuang بیمارستان Enferemdad درمان از RiñonNosotros اغلب یک امتحان را در چشم پزشکی که ما باید از دست دادن بینایی و تاری دید. با این حال، بسیاری از بیماران مبتلا به اورمی نیز ممکن است از مشکلات چشم رنج می برند. از دست دادن بینایی است که نزدیک به سلامت کلیه ها مربوط می شود.
بیمار با از دست دادن بینایی است بسیاری از چک در چشم پزشکی است، اما می تواند علت را پیدا کند. تحت این پیشنهاد یک دکتر یک چک را در گروه اورولوژی. نتیجه شگفت زده کرد. او از اورمی همراه با فشار خون بالا رنج می برد. بنابراین درمان دیالیز آغاز می شود.
پس از سه ماه درمان، اثر درمانی ایده آل نیست. او به ما کلیه بیمارستان Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری های کلیه برای طب سنتی چینی می آید.
برای اولین بار، دکتر ما می گوید که چگونه از دست دادن بینایی است اورمی ایجاد می شود. کلیه بیمار می تواند سموم از بدن خود را حذف کنید، باعث مسمومیت ایجاد. مسمومیت ایجاد می توانید هر ارگان در بدن آسیب می رساند و تحت تاثیر قرار شبکیه چشم، باعث از دست دادن بینایی و حتی کوری. فشار خون بالا در اورمی نیز ممکن است شبکیه چشم تاثیر می گذارد، باعث تاری دید است.
دوم، آلودگی خون درمان پزشکی ما اعمال می شود برای درمان از دست دادن بینایی. در این روش درمانی برای اولین بار می توانید سموم از بدن خود را دانلود به ارائه یک محیط خوب برای تعمیر آسیب به کلیه ها. درمان آلودگی خون همچنین می توانید برخی از مواد مغذی مانند ویتامین B، اسیدهای آمینه و اسیدهای آلی عرضه برای رفع نیازهای بدن شما. مهمتر از آن، درمان آلودگی خون می تواند عملکرد کلیه از طریق تحریک توانایی خود شفا از سلول های ذاتی کلیه، بازسازی کند و مواد مغذی و اکسیژن کافی برای گردش خون طبیعی است.
در حال حاضر وضعیت این بیمار کنترل خوب است. او در راه به از شر دیالیز است. بار دیالیز سه شده است به دو بار در هفته کاهش می یابد. به تدریج شما دیالیز جلوگیری از و یک زندگی طبیعی است.
اگر شما علاقه مند در درمان ما از طب سنتی چینی، شما می توانید با دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت: +8615732170898، شما می توانید پیام به طور مستقیم را ترک کنند، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: