کنترل اوره و کراتینین بالا سندرم Nefropatío
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کنترل اوره و کراتینین بالا سندرم Nefropatío

کنترل اوره بالا و سندرم کراتینین NefropatíoSíndrome nefropatío اشاره به بیماری های کلیوی با برخی از علائم جدی است، و بیماران به تدریج کاهش عملکرد کلیه. سطوح بالای اوره و کراتینین در خون بسیار بیشتر رایج است که سندرم نفروتیک آسیب کلیوی شدید. پس چگونه اوره و کراتینین در سندرم نفروتیک شما را کنترل کند؟

به طور کلی، زمانی که به سندرم نفروتیک گرفتن اوره خون بالا و کراتینین، پزشک بیماران پیشنهاد به بعضی از داروها غربی، و این می تواند کمک به کاهش اوره و کراتینین بالا تا حدودی. با این حال، هنگامی که بیماران متوقف دارو یا کاهش دوز، اوره و کراتینین هنوز هم می توانید بالاتر است. بنابراین بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک نیاز به درمان است که می تواند اوره و کراتینین را از ریشه را کنترل کنید.

در اینجا، ما نشان می دهد که طب سنتی چینی برای درمان سندرم نفروتیک از ریشه و اساسا کنترل علائم. در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang، mediciens چینی استفاده با داروهای غربی ترکیب برای اصلاح این سندرم نفروتیک. جوهر از درمان ما منع فیبروز است، بازیابی سلول های آسیب دیده و عملکرد کلیه، احیای ساختار کلیه.

مثال. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy. این یک درمان گیاهی و extenral، استفاده از دو کیسه های مواد مخدر از طریق برنامه های کاربردی خارجی در کلیه ها است، بیماران تنها نیاز به دروغ روی تخت. پس از آن درمان می تواند آسیب دیده را ترمیم بافت کلیه کمک و بهبود عملکرد کلیه است. علاوه بر این، برخی دیگر برای سندرم نفروتیک، مانند پا حمام درمانی، بیماریهای دهان چینی، حمام درمانی، انما درمان و غیره وجود دارد. دکتر ما طرح درمان سیستمیک در شرایط بسیار از بیماران شده است.

پس از بازگشت به خانه بیماران، پزشکان ما به طور منظم به پاسخ بیماری های دستگاه خود و برخی از آنها را پیشنهاد بدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان چین ما برای سندرم نفروتیک برای کاهش اوره و کراتینین بالا، شما می توانید یک پیام را ترک، و یا شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال، شما همچنین می توانید دکتر nuecero آنلاین مشورت یا WhatsApp: +8615732170898، همه را می با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: